Moikkuuu, tarviin apua ratsastukseen ja heppailuun

Moi, nyt jos oot heppatietäjä nii hit me up!
Oon tosi kiinnostunu ratsastuksesta ja haluisin alottaa sen, mulla on tuutuha jotka harrastaa sitä ja oon ollu tallilla pari kertaa nyt ja ratsastanu kaks kertaa, mulle sanottiin että oon hyvä aloittelia ja harjoiteltiin esimerkieksi kääntymistä, pysähtymistä ja ravia erittäin mukavan naisen kanssa jonka tunnen hyvin.
Hän tsemppasi ja antoi neuvoja. Tällä hetkellä musta tuntuu että tää heppailu vois olla se mun juttu!
Haluisin tietää millasia vaatteita mun kannattais käyttää. En aijo ostaa mitään kallista tätä mielijohdetta varten vielä. Testaan eka. Onko legginsit, kollarit vai farkut ratsatukseen ja millaset kengät?? Laitanko hupparin vai mitä? Laitanko hiukset kiinni ja hoinko meikata tallille jos näytän amatööri pissis tytöltä. Apua olis kiva saada ja jos haluut jutella enemmän nii add mut snapissä nimellä: lilli.leppala :DD

3

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suosittelen ostamaan (jos siis alat käymään säännöllisesti tunneilla) kypärän (tallilta saa usein lainaksi) ja ratsastus housut ja jotkut ratsastus kengät

• Anonyymi

Moikka! Tosi kiva juttu että aloitat ratsastuksen.
      Niin, aluksi sinun ei tarvitse ostaa mitään ratsastusvaatteita, mutta myöhemmin voit ostaa nämä:
      -kypärä
      -turvaliivit
      -ratsastushousut
      -ratsastuskengät tai saappaat
      -ratsastushanskat
      Mutta näin aluksi suosittelen sellaisia housuja joissa ei ole suuria sisäsaumoja ja jotka eivät ole liukkaat. (Saumat voi hiertää ja näin ratsastaminen on hyvin epämukavaa). Sitten kengät on ne tärkeimmät, niillä on eniten väliä (heti kypärän jälkeen) . Kengissä EI saa olla nauhoja, kengissä täytyy olla parin sentin korot ja kengissä täytyy olla nilkan päällä jotain tukea. Eli ihan ylivoimaisesti suosittelen aluksi kaikille aloittelijoille kumppareita, joissa on korot. Eli ajattele näin: jos kengissä on nauhat, ne voivat takertua jalustimiin kiinni, joka on vaarallista. Ja jos kengissä ei ole pientä korkoa, jalustin luiskahtaa helposti nilkkaan, joka tuntuu ikävältä ja joka on myös vaarallista.
      Sitten kypärän saat varmasti sieltä tallilta.:)
      Ja tuohon meikkaus hommaan yms, niin ole tallilla ihan oma itsesi. Sellainen oma itsensä jossa on hyvä olla.
      Toivottavasti luit ja oli apua. Hyviä ratsastuksia sinulle! Millä tallilla muuten käyt?:)

T: 11-v tyttö joka ratsastaa

• Anonyymi

Kysyppä projenni travels/maipe suomalainen talli. Murciassa. Toinen tykkää golfata toinen ratsastaa
      Kävin siellä tosi makeeta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6933
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3918
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3290
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      38
      2880
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2123
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2057
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      1990
    Aihe