Mikä avuksi. Tiilinen uuni, leivinuunista puhui myyjä.
Savu tulee sisälle. Onko mulla liian vähän puita uunissa vai mistä johtuu, tuli sammuu ja alkaa savua tulla sisälle.
Auttaako jos laitan uuniin bensaa tms?
Ostin talon, uuni ei toimi
10
174
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä auttaa, mitä seuraavaksi ?
- Anonyymi
Piippu ei selvästi vedä, koska se on kylmä. Avaa uunin pelti ja kiipeä katolle. Kaada piippuun jerrykannullinen pensaa ja odota hetki. Sitten heität palavan tulitikun piippuun. Selvittyäsi hämmästyksestä uunin savutus on pienin murheistasi.
- Anonyymi
Mikä ihmeen pelti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen pelti?
Se on se metallipala poikittain tiilihormissa joka todennäköisesti aiheuttaa tuon ongelman.
- Anonyymi
Muista käyttää 98:a. 95 kelpaa vain sutien puhdistamiseen.
- Anonyymi
Soita nyt ensmmäisenä sille myyjälle jos uunin piti olla OK. Piilevä vika joka on myyjän vastuulla. Jos tuo jostain muusta johtuu kuin siitä kiinnijääneestä savupellistä.
- Anonyymi
Ei sentään ostajan uusavuttomuutta voi myyjän syyksi lukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sentään ostajan uusavuttomuutta voi myyjän syyksi lukea.
Kyllä kaikkea voi koittaa. Vaatii uuden uunin ja 10 prosenttia hinnan alennusta mielipahasta nyt ensi alkuun.
- Anonyymi
Myyjjä oli venäläinen, ei osaa suomea sanaakaan.
- Anonyymi
Uunia jos ei ole käytetty vähään aikaan niin voi savuttaa.Minä olen kesän jälkeen toholla lämmittänä uunia.Sitten rupea vetämään. Aluksi pieniä lastuja ja voi pitää ikkunaa auki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225144- 254328
- 272461
- 342244
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174