Hei,
Olisko kellään antaa linkkiä mistä Heleniuksen ottelu näkyisi suorana ilmaiseksi?
Kun 25€ yhdestä noin kymmenen minuutin ottelusta on liikaa.
Heleniuksen ottelu suorana, mistä?
6
76
Vastaukset
- Anonyymi
No joku laittaa sen ihan varmasti jo seuraavana tai sitä seuraavana päivänä YouTubeen. Voi olla ihan samalla kuvanlaadulla kuin telkkarissakin. Joskus tosin vain parhaat palat ottelusta, mutta todennäköisesti ihan koko ottelu.
Tietysti toivoisin, että joku Suomalainenkin laittaisi sen sinne, että saisi suomeksi selostettuna.
Älä seuraa urheilu-uutisia sitten, ettet saa selville heti miten siinä kävi. Säilyy jännitys, kun katsot sen myöhemmin. :)- Anonyymi
Löytyy yleensä muutamam miinuutin jälkeen kun ottelu on lopput jollakin huonohkolla laadulla eli su aamuna tulee ottelu varmasti youtubeen sillon su aamusin katson aina itse noi lauantain amerikan ottelut jotka tulee livenä su aamuyöllä.
- Anonyymi
Täytyy sit katsoa YouTubesta, sieltä olen aikaisemminkin katsonut ottelun jälkeen.
25 ois varmaan jo halpa? Mihin nuo yli korkeat hinnat perustuu. Jos vertaa että jo kanavapaketteja saa melkein samalla rahalla.
- Anonyymi
Ei kannata maksaa, ei kestä matsi kuin 3-5 erää, kun Wilder pääsee lämpeneen ja tähtäimen kohalleen tulee noutaja ja maataan katsomassa led-valoja. Wilder ei jännitä yhtään isoissa otteluissa kokemuksensa turvin, mutta Helenius taitaa jännittää kun on itse päämatsissa.
- Anonyymi
Amerikassa tuo maksaa 75 dollaria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465427Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5631983Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77983
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758