Heleniuksen ottelu suorana, mistä?

Anonyymi-ap

Hei,

Olisko kellään antaa linkkiä mistä Heleniuksen ottelu näkyisi suorana ilmaiseksi?
Kun 25€ yhdestä noin kymmenen minuutin ottelusta on liikaa.

6

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No joku laittaa sen ihan varmasti jo seuraavana tai sitä seuraavana päivänä YouTubeen. Voi olla ihan samalla kuvanlaadulla kuin telkkarissakin. Joskus tosin vain parhaat palat ottelusta, mutta todennäköisesti ihan koko ottelu.

Tietysti toivoisin, että joku Suomalainenkin laittaisi sen sinne, että saisi suomeksi selostettuna.

Älä seuraa urheilu-uutisia sitten, ettet saa selville heti miten siinä kävi. Säilyy jännitys, kun katsot sen myöhemmin. :)

• Anonyymi

Löytyy yleensä muutamam miinuutin jälkeen kun ottelu on lopput jollakin huonohkolla laadulla eli su aamuna tulee ottelu varmasti youtubeen sillon su aamusin katson aina itse noi lauantain amerikan ottelut jotka tulee livenä su aamuyöllä.

• Anonyymi

Täytyy sit katsoa YouTubesta, sieltä olen aikaisemminkin katsonut ottelun jälkeen.

• 25 ois varmaan jo halpa? Mihin nuo yli korkeat hinnat perustuu. Jos vertaa että jo kanavapaketteja saa melkein samalla rahalla.

• Anonyymi

Ei kannata maksaa, ei kestä matsi kuin 3-5 erää, kun Wilder pääsee lämpeneen ja tähtäimen kohalleen tulee noutaja ja maataan katsomassa led-valoja. Wilder ei jännitä yhtään isoissa otteluissa kokemuksensa turvin, mutta Helenius taitaa jännittää kun on itse päämatsissa.

• Anonyymi

Amerikassa tuo maksaa 75 dollaria.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7555
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4173
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40