Olen syntyperäinen juutalainen, mutta monien veljieni tavoin olin täysipäinen ateisti Israelin armeijassa nuoruusvuosieni aikana.
Sairastuin pari vuotta sitten haimasyöpään ja kuolin.
Palasin kuolleista heräämisen jälkeen isieni uskoon ja olen taas pesunkestävä juutalainen.
Tunnen Tanakhin yhtä hyvin kuin Aku Ankan taskukirjat.
Olen ekspertti alallani ja lyön lyttyyn argumentit, joiden mukaan Nasaretilainen Jeesus on Israelin vapahtaja ja kuningas.
Katin kontit.
~tutkija
Petyin ateismiin ja palastin isieni uskoon
Anonyymi-ap
8
135
Vastaukset
- Anonyymi
Opettel öky kirjoittamaan ennen kuin postaat viestejä. Se on #palasin ei "palastin" Nyt kaikki näkköö että oot känisä kirjotan
- Anonyymi
Pää kiinni!
- Anonyymi
kai sinulta on pippeli leikattu ?
- Anonyymi
ns. Mielellään se renttuhihu sen tekeekin
kela elätti
t. Avaaja
- Anonyymi
Ateismista voi siis luopua ja alkaa teistiksi.
- Anonyymi
Näin ovat kaikki maailman teistit tehneet.
- Anonyymi
Niin mieluummin pitää kiinni loiselämisessä!
- Anonyymi
Saatanallista horinat ei muutta totuutta toiseksi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225054- 244171
- 272401
- 342214
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144