On perjantai. Rinssi silmänsä auki vasta auki sai. Unessa neitoa... halasi... Siis hyvää huomenta. ☕🥪
Kas huomenta päivää
7
60
Vastaukset
- Anonyymi
Kunnes tajuihinsa palasi. Ja suuren virheen huomasi. Väärä neito, piti olla Uuno, tuo miesten mies, joka osaa päästä helpolla ja rumuutensa peittää juonimalla. Jopa Rinssin sydän sulaa, se on kuin kuumaa vahaa tämän Uunoneidon käsissä, pienissä niin sievissä. Hän haukkoo aivan henkeä kun verkkopaitaa koskettaa ja Uunon Nisän käsiinsä saa. Se on kuuma kuin egyptin aurinko, nostaa hien pintaan ja käsi pureutuu syvemmälle rintaan. Ah, yyymh, yymh.
- Anonyymi
Huomenta ☕🌧 minua leipiinyttää niin, että syön vain leipää tämään...keittiössä en käytä tänään vettä mihinkään! 🐔
- Anonyymi
Onhan tuollaiset unet mukavia, mä näin unta exästä, sielläkin se piinaa, mutta tiedän että hän piinaa koko elämän, siihen asti et oon jo ysikymppinen, mikään ei tule muuttumaan.
Toisaalta onhan se kiva, että joku välittää noin paljon, mutta toisaalta on se stressaavaa,.No vähän vitsinä tuota laitoin... En oikeasti sellaista unta nyt nähnyt. Olisin toki voinut nähdä. Halauskin olisi riittäänyt. 😊
Perjantai ja tänäänkin työilta. Palstalla varmasti monenlaista häirikköä paikalla myöhemmin. Hyvä ettei ehdi tällä paljon notkumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117285Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635368- 954924
- 524075
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223903
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283618- 423305
- 522849
- 422427