Eli oon 12 vuotias ja mun kaveri saman ikäinen. Se meni siis leirille ja lupasin sille että vastaan jokaiseen puheluun mitä se sieltä soittaa koska siellä saa olla vaan kerran päivässä puhelimella. Ja kun mun kaveri ekan kerran soitti mulle nii se päätti 1-2 minuutin päästä että se menee kattoo tiktokkii. Ei siinä mitään mut luulin et me puhutaan pidempään ja se tuntu niin turhalta vastata jokaiseen minuutin kestävään puheluun. Joten sanoin että en tiiä pystynkö vastata jokaiseen sen pituiseen puheluun. Siitä lähti pieni kina mutta mä pyysin anteeksi mutta ei se anna anteeksi. Mä myöhemmin kadun että edes aloitin tommosen riidan ja nyt musta tuntuu että tää on mun vika. Ja mä oon sellainen että heti jos jotain tapahtuu nii mua alkaa vaivaamaan se. Mä koitin edes jotenkin korjata tilanteen sanomalla että mulla oli riitaa mun mutsin kaa joten mua ärsytti niin sen takia olin tommonen. Sit se sano että "ei se oo syy" , mutta eihän se olekaan. Voisko joku kertoo mitä mun pitää tehdä? Mä tosiaan kaipaan vinkkejä tähän tilanteeseen!!!
Kaveri ei anna anteeksi
Anonyymi-ap
1
183
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä, että oot asettanut omia rajoja. Ei sun tarvitse olla odottamassa puhelimen äärellä, jos joku ehkä soittaa tai on soittamatta. Etenkin, jos sun kaverille on ollut tärkeämpää lopulta sitten Tiktok eikä sun kanssa juttelu.
Lisäksi oot pyytänyt jo anteeksi, ja pallo on sillä sun kaverille. Asia tuntuu varmasti pahalta, mutta ei kannata tuntea syyllisyyttä.
Nyt vain koulussa ja vapaa-ajalla keskityt sellaisiin kavereihin enemmän, jotka haluaa sulle hyvää ja ovat sulle aina kivoja. Tsemppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477685
- 334263
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 612474
- 512398
- 402349
- 162296