Kemin whitetrashilla iskee paniikki,ne vie meidän tuet. Byääää byääää
Kemiin uusi vastaanottokeskus
15
975
Vastaukset
- Anonyymi
Sittenhän sinne vasta rahaa kaadetaan.
- Anonyymi
Suomalaiset ei saa sitä rahaa
pitää olla ruskeat silmät ja ruskea tukka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaiset ei saa sitä rahaa
pitää olla ruskeat silmät ja ruskea tukkaMeijän uuet isänmaan toivot onks nää niitä joissa on meidän tulevaisuus?
- Anonyymi
Kaikki tienaa.
- Anonyymi
Sosiaalipalvelupäällikkö 6200 e/kk
- Anonyymi
No niin tienaa.. Raiskaustilastot alkaa kukoistaan No onhan se positiivista ku ei enään narkkareista puhuta saati konkurssi kypsästä Kemistä.. Hienoa talous paikkailua kaupungilta , mutta olette näköjään valmiita uhraamaan lapsenne
- Anonyymi
Jos Ukrainan tytöt ja naiset raiskaa niin minä Kemiläisenä miehenä uhriudun ja lupaan olla nostamatta syytteitä 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Ukrainan tytöt ja naiset raiskaa niin minä Kemiläisenä miehenä uhriudun ja lupaan olla nostamatta syytteitä 😁
Ei tule Ukrainalaisia vaan ihan piki mustia mehmedejä kiitos Kemin kunnallispolitikot
- Anonyymi
Nono,saihan aloittajakin lämpimän asunnon ensimmäisten joukossa.
- Anonyymi
Ruotsin tiellä ollaan tukevasti. Vihervasemmisto tuhoaa Suomen pikkuhiljaa.
- Anonyymi
Kaikki loppuu aikanaan.
- Anonyymi
Pian jouvutaa hakee turvapaikkaa jostakin maasta kun tullee turvaton olo asua täällä. Minnehä sitä suunnistaisi.
- Anonyymi
Simoon,ilmainen punkkirokote.
- Anonyymi
Perustaisivat näitä keskuksia lähelle itärajjaa ja sanosivat että sillä kun kaupungissa on niin vaarallista asua. Siellä on puhdasta luontoo ja metsääkin ja saisivat lisätienestii ku marjoja poimisivat.
- Anonyymi
Ei tule Ukrainalaisia, vaan arabeja. Alkaa raiskaus ja muutkin rikostilastot kasvaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih304569Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4681374Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358991- 77903
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228794
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.45720Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707