Kuulin,kuin Venäläiset lapset niin iloissaan puhuivat toisilleen paikallisessa liikessä.
Olivat iloisia ja nauroivat,olivat onnellisia ja ei ollut pelkoa.
Samalla mietin Ukrainalaisia lapsia jotka ovat peloissaan,pommisuojissa,osa ilman vanhempia ja moni kuollut, Venäjän takia !
Miten paljon on Venäjä tuhonnut ja tappanut,ihmisiä ja elämiä yms.
Olin mieleltäni iloinen lasten naurusta mutta surullinen Ukrainan lasten puolesta.
Silti muistan olleeni sotatilamaassa sotilaana,siltinkin lapset kaiken pahan keskellä osasivat olla erillaisia,kuin aikuset ihmiset.
Hyvin olivat onnellisia Venäläiset lapset.
Anonyymi-ap
4
174
Vastaukset
- Anonyymi
Jos te,ette tule lasten kaltaisiksi?
- Anonyymi
No, e ole lasten vika!
- Anonyymi
Ei ne venäläistenkään lapset naura kun isi tuodaan laatikossa kotiin renikka rinnassa ja Äitee ollu koti hommissa ikäsä!
- Anonyymi
Kysynpähän vain että miksi suomalaiset lapset eivät mene Venäjälle iloitsemaan ja nauramaan?Pitäisi olla "vuoroin vieraissa" mutta kun ei ole.Suomi on yksipuolisesti vain kaiken p..k...n vastaanottajana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728