Viimeisestä tulee ensimmäinen.

Anonyymi-ap

Viimeinen ehtoollinen.
Sinä katat minulle pöydän vihollisteni silmien eteen.

Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin.
Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan teidän sanaanne.
Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, he eivät olisi syyllisiä,
mutta nyt heidän on mahdotonta puolustella syntiään.
Ellen olisi tehnyt heidän keskuudessaan tekoja, joita kukaan toinen ei ole tehnyt, he eivät olisi syyllisiä.
Mutta nyt he ovat nähneet minun tekoni ja vihaavat sekä minua että Isääni.
Näin täytyi käydä, jotta toteutuisi heidän kirjoitustensa sana:
He ovat syyttä vihanneet minua.

33

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jumala on Sana, Jumala on Rakkaus.
      Mikään, mikä tulee sisälle, ei ole epäpuhdasta, se mikä tulee ulos, on epäpuhdasta. On kyse millainen suodatin valitset olla.

• Anonyymi

Palasin muitivihkooni, ajalle noi 1,8 vuotta sitten. Sielä luki minun kirjoitettuja sanoja, tulevaisuudestani. Uskokaa sanan voimaan, kirjoitin uusiks, tällä kertaa se on pysyvä.

• Anonyymi

Pitäisikö sun jatkaa sinne vihkoon kirjottamista? varmaan, luulevat pian että olen joku hullu.

• Anonyymi

Minun läsnäolo, suojelee heitä. Ainoa mitä minun on tehtävä, jättää heidät. Vain silloin he saavat sen mitä ansaitsevat.

• Anonyymi

Valinnan he tekevät itse. Jäävätkö siihen missä ovat, menossa ei mihinkään. Vai lähtevätkö kohti tuntematonta.

• Anonyymi

Otin osuuteni toisten synneistä. Nyt syntisten on otettava vastuu omista teoistaan.

• Anonyymi

Olen yksi puhtaimmista suodattamista.

• Anonyymi

Kysymykset mitä esittävät, ei johda mihinkään, niiden sana on tyhjyys. Toistuvasti. Vastaukset mitä tulevat, ovat sana tyhjyydestä.

• Anonyymi

Toistavat ymmärtämättä. Miksi toistoa jos ei halua oppia.

• Anonyymi

Kun minun yksityisyys on varastettu, teidänkin yksityisyys varastetaan.

• Anonyymi

Kun minut on laitettu selviämään yksin, teidätkin laitetaan.

• Anonyymi

Kun minusta on valehdeltu, teistäkin valahdellaan.

• Anonyymi

Kun minut on tehty syylliseksi, teidätkin tehdään.

• Anonyymi

FRIDA!!!

• Anonyymi

Merkitsinkö sinulle jotain? et, mutta minulle merkitset.

• Anonyymi

En pysty tähän, kohta tulee aineellista vahinkoa mitä tulen katumaan.

• Anonyymi

Vitun kusipäät, laittoivat mut niiden leikkeihin mukaan kysymättä ja syyttivät mua siitä. Alkoivat epäileen minua ja minun tarkoituksia. epäili minun tunteita, leikkissä minkä itse aloitti.

• Anonyymi

Ne keskustelee toisilleen ja syyttävät minua omista teoistaan. Minulle ei annettu mahdollisuutta. Vaikka mitä väliä, en puolustele tekoja mitä en ole tehnyt.

• Anonyymi

Olisi taas iso lauma kenellä olis anteeksi pyydettävää mutta ei ne pyydä. Kokemuksesta tiedän. Täytyy muuttaa sinne k markettiin jos sielä en joutuisi näiden kohteeksi. ja niiden täytyy muistaa että jos ei puhu, se johtuu siitä että ei luota ihmimsiin, eikä siksi että se on epäluotettava.

• Anonyymi

Miettisivät lapsiaan. haluaako että niiden lapsia kohdellaan tälläin.

• Anonyymi

Eikä niiden tarvi yhtään ihmetellä mun diagnooseja. Vuosien kiusaaaminen ja syrjintä ei tee tervettä mieltä. Mutta onneks olen syntynyt voittajaks.

• Anonyymi

Tiiliskivellä on taas tekemistä. Tällä kertaa pelkän sniperin sijaan, käytän kaikki aseet. Mutta parempi niille elossa kituen kun helppo osuma.

• Anonyymi

Saavat pitää mun nimen ja menneisyyden minkä varasti. Mutta mun perheen ne jättää rauhaan.

• Anonyymi

Ne leikki täällä minun nimellä menneisyydellä perheellä jo ennen kun minä tulin tänne.

• Anonyymi

Mutta saavat nimeni ja varastaman menneisyyden. Nimeni tulen muuttamaan ja menneisyyteni aion unohtaa. Niiden olisi kannattanut miettiä mitä varastaa. Sielä minun menneisyydessä ei ole hauskaa.

• Anonyymi

Lahjani teille.

• Anonyymi

Kunnon paskasakkia. Vahingonilosia ja kateellisia toisilleen. Ei käy kateeks niiden tunteetonta elämä. Yönsä saa nukkua huonosti. ja valveilla voivat miettiä ketä seuraavaks voisi puukottaa selkään.

• Anonyymi

Vitun kusipäät. ootte oksettavia paskoja. Menkää niihin teidän prinsessalinnoihinne teidän täydellisen perheenne kanssa ketkä ei ole teidän kohteeksi joutuneet ja lopettakaa muiden kiusaaminen. Opetelkaa vaikka olemaan vähemmän kusipäitä toisille. Luulisi teillä olevan kaikki niin hyvin etttei teidän tarvisi olla tollasia paskoja.

• Anonyymi

Kaikki ketkä tässä on ollut mukana, yksikään ei ole pyytänyt anteeks. Kukaan ei ole edes katunut. Joten jokainen, Haistakaa vittu. Ihan jokainen. Toivottavasti löydätte toisistanne sen rakkauden.

• Anonyymi

Mulla on se mukava rooli että en tehnyt mitään. Kun taas teillä on se rooli että enää ei ole edes mahdollisuutta pyytää anteeksi.

• Anonyymi

Voitte muistella minua, se kova tekeen töistä kenet me raiskasimme anonyymi palstalla.

• Anonyymi

Ootte nolannut mut. Porukalla. En halua nähdä teistä ikinä ketään. Enkä kuulla. Ja se on onneks tehty mulle helpoks.

• Anonyymi

Tulikohan niille kuinka hyvä olo kun saivat kiusata pienempää. Mennään nukkuun. Jätä ne paskat sinne minne kuuluu. Kyllä nekin joutuu maksaan mitä teki.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6953
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3918
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3290
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2899
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2123
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2057
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      1990
    Aihe