Oottako panneet saman merkille kuin minä?
Mun mielestä siis hänen kiltteyttä käyttää muut hyväksi. Hän ei osaa sanoa ei.
aki nikkisen poika ei ole kiero vaan kiltti jonka kiltteyttä muut käyttää hyväksi
9
90
Vastaukset
- Anonyymi
Ai tarkoitatko hänen sukulaispoikaansa Henrikiä? Joku Ekholmin poikahan se oli.
Joo, voihan se olla noinkin. Ainokinhan häntä silloin uunotti.- Anonyymi
Joo henrikiä tarkoitan. Tää henrik seurusteli sen yhden naisen kanssa jonka kanssa meni välit poikki kun ei Henrik pystynyt sanomaan vastaan Aki nikkiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo henrikiä tarkoitan. Tää henrik seurusteli sen yhden naisen kanssa jonka kanssa meni välit poikki kun ei Henrik pystynyt sanomaan vastaan Aki nikkiselle.
Nythän niillä Danielan kanssa menis hyvin... mutta meinaako Noel ajaa Henrikin yli taas vaihteeksi?!?
- Anonyymi
Ihan tosissanneko keskustelette asiasta?
- Anonyymi
Eihän tämä keskustelu nyt niin tosikkomaista ole koko palstalla. Kirjoittaa mitä mieleen juolahtaa.
- Anonyymi
Tämä se vasta kuullostaakin houkuttelevalta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä se vasta kuullostaakin houkuttelevalta!
Se vasta olisi iiihanaa! Ai että!
- Anonyymi
Hyvä tarjous, mutta mitä maksaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä tarjous, mutta mitä maksaa?
Maksaa Marinin aamiaisen verran, mätiä munia ja hernekeittoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717