Suosituksia siitä kuinka vanhoilla renkailla voi ajaa on, mutta mikään ei estä ajamista esim 15-vuotta vanhoilla hyvän kulutuspinnan omaavilla nastarenkailla.
Juttelin tästä tutun katsastusmiehen kanssa, joka tarkasti renkaani, jossa oli DOT teksti 5007.
Ajan vielä tamän talven, kaupassakäyntikilometrejä tulee noin 1000, eikä muuta.
Renkaan ikä .
8
357
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on riskaapeliä hommaa. Et taida mitenkään huomioida muiden turvallisuutta. Menet nyt rengaskaupoille ja ostat tuliterät Hakkapeliitat mahdollisimman suurella nastamäärällä. Nämä alle jo heti maanantaina. Jos talvella sattuu lumisia päiviä tai jäätä, niin pysyttelet visusti kotona tai kuljet julkisilla.
- Anonyymi
Mikä näin tärkeä aloitus tulee seuraavaksi ?
- Anonyymi
Vaihtoehdot vähissä. Keskustelu hyvistä ja huonoista renkaista, vanhoista ja uusista, kitkoista ja nastoista.
Tärkeä aloitus koskee tuhansia , niin moni renkaan DOT-merkintä on tullut luettua.
Laita korkki kiinni ja siirry vaikka x-hamsteriin.
- Anonyymi
Kunhan osaa ja ymmärtää asian ja ajelee huonojen renkaitten edellyttämällä tavalla, niin omapa on asiasi.
- Anonyymi
Kymmenen vuotta olen pitänyt rajana omilla nastarenkailla, kun uusin.
- Anonyymi
Aloittajan renkaat Nokia HKPL 5 195-65-15.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan renkaat Nokia HKPL 5 195-65-15.
Ne oli/on hyvät renkaat.
- Anonyymi
Kymmenen vuotta nastoilla en sano tätä mistään Kiinan-nastoista vaan Nokiasta. Ja kitkoilla vähemmän joku 5 vuotta oli Contilla maksimi. Ei kannata liikaa tuijottaa niitä pelkkiä testejä ne ei kerro vielä kaikkea pitkässä juoksussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465347Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5481899Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748