Paraisten koulukatu

Anonyymi-ap

Moro moro
Asuin ennen Paraisten koulukadulla niissä kolmikerroksisissa kivikerrostaloissa suoraan kalkkitehtaan rantaa vastapäätä ,minua kiinnostaisi takaisinmuutto lapsuus maisemiin,onko nykyisillä paikallisilla tietoa minkälaista porukkaa asustaa siellä että onko rauhallista yms. Silloin kun itse olin niin asui pääasiassa pari lapsiperhettä ja vanhuksia

4

1453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rauhalliselta vaikuttaa, vaikken itse siinä kohtia asukaan.

• Anonyymi

Tennbyssä asuimme myös mutta siellä ollessa tuntu että en edes ole Paraisilla vaan jossain lausteella,todella paljon oli kaikkea epämääräistä,kesäisin tulee Paraisilla pyörähdettyä usein mökillä ,onhan paikka vuosien saatossa muuttunut ja joidenkin mukaan paikka on ihan kuollut etenkin talvisin ,mutta eipä se itseä haittaa,tykkäsin itse juuri tästä keskusta alueesta ja edempänä mm våno ja skräbböle oli kivoja ja osissa näistä kun merinäköala oli yms .ja myös koulut lapsille olis lähellä ja kaupat yms ,tennby Söderby alueet on kyllä ehdoton Nou nou meille,tuli vuosien saatossa kuultua ja nähtyä näillä kulmilla yhtä sun toista eikä vaikuta isommin muuttuneen koulukadullahan läjäpäin näitä nättejä puutaloja jotka kyllä kiinnostaa ,tavoitteena olisi siis ostaa ja ehkä rempata kämppä siellä

• Anonyymi

Onhan se ihan rauhallista seutua Paraisilta ja melkolailla sielläpäin asuu iäkkäitä sekä lapsiperheitä ,hyvä paikka,Koulukadun kerrostalosta oli joku asunto myynnissä vähän aikaa sitten ja hintaa oli jonkin verran en tiiä vaikuttaako merinäköala siihen ,nämä puutalot ovat kyllä upeita ja pihat hyvin hoidettuja,itse suosittelen myös parsbyn aluetta ,oletko AP muuten Suomen vai ruotsinkielinen? Siinähän on ruottikielinen koulu ihan vieressä

• Anonyymi

Suomenkielinen olen,ollaan asuttu nyt keski-suomessa reilut kymmenen vuotta,veri vetää meren ääreen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7095
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3978
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      51
      3422
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2147
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      42
      2102
    Aihe