Luisuttelu johti sakkoihin

Anonyymi-ap

Tuli tuiskulan pihalla luisuttelusta sakko tuomioita. Luisuttelialle ja turpaan vetäjälle

11

180

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaa sieläkö oli ihan taisteluki?

• Anonyymi

Kerro tarkemmin suomessahan on julkinen oikeus, mistä näitä tuomio tietoja saa?

• Anonyymi

tapahtunut jo viimevuonna keskipohjanmaassa juttu jotain oli nivala lehden netissäki.

• Anonyymi

siinä on varmaankin viimeinkin tapahtunut se mikä on oikein. eli vaarallista luisuttelua ja kiihdyttelyä pienellä parkkialueella ja teini on saanut turpaansa.
      eihän ne penikat tykkää siitä kun keskaria heristellään kun itse kiihdyttävät ja sitten niillä palaa hermot mutta isompi vetää naamarin umpeen ja homma on siinä.
      toivotaan uusia tällasia.
      laki kuuluu myös teille lapsukaiset.
      bemarit, volvot ja muut romut rallialueelle ja tilalle 3 pyöräiset fillarit ja tutti suuhun. s marketista saa maitoa ja äiti lämmittää sen teille.

• Anonyymi

Tässä tapauksessa Tuiskulan yrittäjä oli käynyt autolla luisutteleva teinin kimppuun auton ikkunasta ja nyt maksaa taas oppirahoja. Juttu ihan paikallisessa lehdessä luettavana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä tapauksessa Tuiskulan yrittäjä oli käynyt autolla luisutteleva teinin kimppuun auton ikkunasta ja nyt maksaa taas oppirahoja. Juttu ihan paikallisessa lehdessä luettavana

Aika hienoa oli vetäny räkänokan korvista ikkunasta pihalle ja läpsiny ohtaan! Hieno esimerkki tuo on se jolla se perseily loppuu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika hienoa oli vetäny räkänokan korvista ikkunasta pihalle ja läpsiny ohtaan! Hieno esimerkki tuo on se jolla se perseily loppuu!

toivottavasti räkänokka on ollut ees joku maliskylän kaahareista, niitäkin sais lopsauttaa jokaista ja kunnolla kun ei kerta poliisiakaan kiinnosta

• Anonyymi

Sehän se on ku räkänokka revittää pihan pilalle niin pitää repiä korvista ulos k#pää ulos autosta! Hienosti toimittu! Minä oisin lyöny pään irti niin ois se paska loppunu!

https://www.youtube.com/watch?v=AwoXQfUzUag

• Anonyymi

Oliko suttaaja lars leevi laestadus kun ei oo lehdet mainostanu???

• Anonyymi

Kuskin ääliömäisyydestä päätellen siltä vaikuttaa.

• Anonyymi

Se peritään niillä ihan äidinmaidossa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7505
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4133
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3655
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2836
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      53
      2409
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2348
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40