Myöhäiseen iltaan

Tänään on tehty paljon työtä. On aika toivottaa hyvää yötä. 👑
Milloin taas neidon nähdä saan? Unessaniko vain ja ainoastaan? 🤴

21

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai työt on tehty ja nyt nukkumaan niinkö.

• Ei oo vielä tehty. Vaan ajoissa laitoin hyvät yöt. 🤴

• PalstaRinssi kirjoitti:

Ei oo vielä tehty. Vaan ajoissa laitoin hyvät yöt. 🤴

Pääsen nukkumaan vasta puolenyön jälkeen. 🕛

• Anonyymi

Unessa nähdä saat neitosi suloisen aistikkaan...
      Hyvää yötä

• Anonyymi

• Onhan sekin jotain. Hyvää yötä. 👑🤴

• Anonyymi

Etsiydy paikkaan missä edellisen kerran näitte. Silloin on mahdollisuus tulla nähdyksi.
      Hyvää yötä. Levon tarve välttämätön!

• Varmaan ehkä näkisinkin, mutta tykkäisikö hän siitä? Viimeksi olin siellä oikealla asialla. En kotirauhaa uskalla mennä rikkomaan. En halua olla kutsumaton vieras. 🤴

• Ja oikein ja hyvää yötä. 👑

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Varmaan ehkä näkisinkin, mutta tykkäisikö hän siitä? Viimeksi olin siellä oikealla asialla. En kotirauhaa uskalla mennä rikkomaan. En halua olla kutsumaton vieras. 🤴

Itse tiedät parhaiten kuinka toimia. Kutsumatonta rauhanrikkojaa tuskin kukaan haluaa. Suunnitelmalla on silloin suuri epäonnistumisen mahdollisuus, vaikka hyvää tarkoittaisit.
        Turvallisin kohtaaminen tällä erää taitaa olla unimaailma.
        Öitä🐒

• Anonyymi kirjoitti:

Itse tiedät parhaiten kuinka toimia. Kutsumatonta rauhanrikkojaa tuskin kukaan haluaa. Suunnitelmalla on silloin suuri epäonnistumisen mahdollisuus, vaikka hyvää tarkoittaisit.
        Turvallisin kohtaaminen tällä erää taitaa olla unimaailma.
        Öitä🐒

Minä lähden ajamaan kotiin ja nukkumaan. Hyvää yötä. 🐺

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Varmaan ehkä näkisinkin, mutta tykkäisikö hän siitä? Viimeksi olin siellä oikealla asialla. En kotirauhaa uskalla mennä rikkomaan. En halua olla kutsumaton vieras. 🤴

Liekkö tuo silloin edes kunnolla sinua tunnistanut, jos ei ollut työvermeet päällä.

• Anonyymi kirjoitti:

Liekkö tuo silloin edes kunnolla sinua tunnistanut, jos ei ollut työvermeet päällä.

Kyllä tunnisti, kun tervehti ja minä häntä. Oli minulla taas vähän paniikki päällä. En kysynyt edes mitä kuuluu... Eikä hän sitten muuta kuin ohi käveli. Siinä se meni sitten.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Kyllä tunnisti, kun tervehti ja minä häntä. Oli minulla taas vähän paniikki päällä. En kysynyt edes mitä kuuluu... Eikä hän sitten muuta kuin ohi käveli. Siinä se meni sitten.

Ihmisen voi tunnistaa myös niin että muistaa tavanneensa, mutta ei osaa yhdistää missä yhteydessä. Hassua ettet mennyt jututtamaan. Luulisi että jos kovasti kaipaa niin tarttuisi tilaisuuteen.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihmisen voi tunnistaa myös niin että muistaa tavanneensa, mutta ei osaa yhdistää missä yhteydessä. Hassua ettet mennyt jututtamaan. Luulisi että jos kovasti kaipaa niin tarttuisi tilaisuuteen.

Tilanne tuli äkisti. Siinä oli hänen kaveri mukana. En vaan uskaltanut/keksinyt mitä sanoa.

• Anonyymi

Kerropas palstarinssi, miten ihmeessä eräs mies voi panna niin monia naisia vaimonsa ohella ja olla vielä ehdokkaana kirkollisvaaleissa, eikö ole mitään moraalia miehellä?

• Ei kuulosta kovin hyvältä. En tapausta tiedä, mutta on kyllä moraalitonta toimintaa.

• Anonyymi

Eikö olekin, on jollakin kyllä kanttia, olen todella hämmästynyt moisesta toiminnasta. Itse piru 👹on ehdokkaana kirkkoon

• Kuulostaa juuri siltä. 🤔

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7275
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      63
      5328
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4914
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4065
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4006
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      222
      3893
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3608
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      41
      3253
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      52