Tässä nettideittailussa törmäsin taas naiseen jolla oli taas ehdoton "harrastusvalinta".
Viestejä pyöritellässä asia meni musiikkiin. No ex-rokkijäbänä (nuorena siis) tykkään popista, rokista ja monesta muustakin gentrestä.
No naishenkilö ilmoitti pitävänsä klassisesta musiikista ja oli jotenkin todella ehdoton sen suhteen. Mitä hittoa! Miten tällänen voi olla joku tutustumisen perusta???
Hitto jos joku hakee jotain näillä perustein niin minun puolestani asia voi jäädä siihen.
Tällä tavoin nipottaen ei mitään kuvioita synny.
Harrastukset ja tykkäämiset
Anonyymi-ap
1
87
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin tuikasti määriteltyjä ja rajattuja tuntuvat olevan miestenkin musiikkimaut. Yhdelle kelpaa vain metalli ja seuraavalle vain joku konemusa. Itsehän olen musiikin kanssa lähestulkoon kaikkiruokainen ja kuuntelen sen mukaan millaisella tuulella olen. En tiedä miksi jotkut ihmiset ovat niin pirun rajoittuneita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402038