Viettäkää hauska ilta/yö. Minulla vain jatkuu työ. Hyvää yötä. 🐺👑
Hyvää pyhäinpäivän aattoa
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvät yöt 🙄
- Anonyymi
Hyvää yötä sinullekin, kun käyt nukkumaan 🌛✨
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kiitos ja kaunista unta. Joskus yöllä myöhään nukun. 🌜🌟
Kiitos samoin 😊🌛✨
- Anonyymi
Hyvää pyhäinpäivää ja aattoa sinullekin. Koitahan jaksaa siellä työn tiimellyksessä.
- Anonyymi
Samoin, hyvää yötä
Sinä se paiskit työtä
Joskus päivä voi olla yötä
Ja yöt taas työtä. Hyvää yötä. - Anonyymi
Yöllä nukutaan noin yleensäkin. Jatkuuko sun puurtaminen vieläkin, puolta yötä kello käy, voi voi:( Hyvää yötä kun yösi alkaa.
Mun puurtamiset oli taas jotenkin voimia vievää, mut en valita.Pääsen vajaan tunnin päästä pois. Työt on jo tehty tälle iltaa... Kotiin on 20 km matkaa. Kiitos ja hyvää yötä. 😊
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Pääsen vajaan tunnin päästä pois. Työt on jo tehty tälle iltaa... Kotiin on 20 km matkaa. Kiitos ja hyvää yötä. 😊
Helpottunut sun puolesta. Jää unta riittävästi aamuun vaikket malta nukkuun mennäkään. Onko suunnallasi havaittu peuroja missä määrin? Tällä suunnalla ovat näihin aikoihin liikkeellä, joten silmät apposellaan oltava joka suuntaan autolla liikkuessa.
Anonyymi kirjoitti:
Helpottunut sun puolesta. Jää unta riittävästi aamuun vaikket malta nukkuun mennäkään. Onko suunnallasi havaittu peuroja missä määrin? Tällä suunnalla ovat näihin aikoihin liikkeellä, joten silmät apposellaan oltava joka suuntaan autolla liikkuessa.
Ei peuroja niinkään, mutta hirviä voi olla tuolla sivummassa jonne menen, kaupungin halki ensin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei peuroja niinkään, mutta hirviä voi olla tuolla sivummassa jonne menen, kaupungin halki ensin.
Liukuva työaika sulla😄?
Anonyymi kirjoitti:
Liukuva työaika sulla😄?
Ei ole liukuvaa varsinaisesti. Olen nyt kotona.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei ole liukuvaa varsinaisesti. Olen nyt kotona.
Uskon, että olet ollut koko päivän.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ok, turvallisesti kotona ja unia mittailemaan.
Uhrilampaat nähnyt aikaa sitten, jos vähän aikaa töllöttäis kuitenkin. Anonyymi kirjoitti:
Ok, turvallisesti kotona ja unia mittailemaan.
Uhrilampaat nähnyt aikaa sitten, jos vähän aikaa töllöttäis kuitenkin.Joh, vähän jotain syötävää ensin, kun on hirmuinen nälkä taas. Sitten kohta tutimaan.
Kyllä se on varmaan nyt parempi unohtaa sitten. Ei hän minua kaipaile.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187488Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746291- 955194
- 524505
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494206- 2274091
- 443995
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283898- 553022
- 482556