Veturissa on osa akuista ja loput on kaapelien päässä tavaravaunuissa veturin takana. Kuinka monta junanvaunullista akkuja tarvittaisiin? Lyhyellä matkalla ei ehkä yhtään.
Natrium-ioni akku on raskaampi kuin litium-ioni, mutta halvempi ja turvallisempi.
Jonkinlaisessa junassa akut voi ehkä olla seinien välissä äänieristyksenä.
Sähköjohtoja ei saa kaikkien ratojen päälle.
https://en.wikipedia.org/wiki/Sodium-ion_battery
Sähköjuna joka toimii natrium-ioni akuilla jotka on lastattu tavaravaunuihin?
Anonyymi-ap
1
77
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sähkölankoja tarvitse olla kokomatkaa jos veturissa on akusto jota ladataan ajon aikana johdotetuilla alueilla.
Näin toimii mm. Keski-Euroopan kaupungeissa sähköbussit. Osa matkasta mennään johtimilla ja osa akustolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573735
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 642498
- 522403
- 402349
- 162296