pattaya

nasu

Varattiin häämatka pattayalle marraskuulle...
Ketokaa kokemuksianne paikasta... Onko siellä niin halpaa kun puhutaan? Kuinka suuren matkakassan kans pitäis lähteä? Ollaan kaks viikkoa... jes,jes!!! ;) Kiittää jo valmiiksi vastanneita!!!:)

5

9278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Thaimaaseen matkaava myös..
    • ninni

Pattaya on ensimmäisiä Thaimaan kohteita, joihin matkoja on tehty. Ja siellä on turisteja rampannut jo niin kauan että hintataso on noussut. Toki Suomeen varrattuna varmasti edelleen edullista... Uudemmat kohteet Thaimaassa on vieläkin edullisempia. KOska Pattayalla on jo niin kauan matkattu, on tietyt lieveilmiötkin yleisempiä kuin uudemmissa kohteissa, rikollisuus, prostituutio...jne. Siitä on kai tullut hieman seksibisnes-kohde, mutta sen voi jättää omaan arvoonsa ja keskittyä omaan lomaan.

• pattis

Pattayan hintataso turistikohteista on kaikkein halvimpia/halvin. Koska siellä on yltäkyllin tarjontaa niin ruokaravintoloiden, hotellien, räätälien ja muidenkin palveluiden osalta.
        Varsinkin sesonkikauden ulkopuolella hotellien hinnat laskevat reilusti, ja asiakas on "kuningas".
        En oikeen ymmärrä mihin "ninnin" vertailu hintasosta perustuu.
        Toistakymmentä kertaa Thaimaassa olen käynyt ja reissut ovat olleet 1- 2kk kerrallaan, keski-thaimaa, koillis-thaimaa, pohjois-thaimaa on tullut kierreltyä. Mutta on aina hieno palata Pattayalle, se on kuin toinen koti, siellä on helppo liikkua, olla ja elää.

• pattis

Ostakaa, tai lainatkaa kirjastosta Markus Lehtipuun kirjoittama Thaimaa, suomalainen matkaopas.
      Siitä löytyy vinkkejä kaikkeen mikä liittyy Thaimaahan, myös Pattaya on erikseen kirjassa käsitelty.
      Hyvää matkaa.

• miiu

kyllä pattayalla on halpaa,itse olin pattaylla helmikuussa 2,5viikkoa.itelläni oli matkakassana 550 pelkkään shoppailuun ja vaatteita toinkin todella paljon ja tatuoinnin otin myös.ja myös kenkiä ostin monet parit,enkä enään meinaa suomesta ostaa kalliita kenkiä.suomesta olisin saanut 1 kengät sillä hinnalla kuin toin thaimaasta 4kpl.odottelen että helmikuussa taas pääsee pattayan lämpöön ja shoppailee halvalla! =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7392
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4078
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3615
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2816
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2334
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37