Onko porukoilla tulossa pikkujouluja. Näistähän romanssit voivat alkaa 🤭 tällä viikolla täällä. Katsotaan mitä tuleman pitää
Pikkujoulut
4
119
Vastaukset
- Anonyymi
Onko siinä mitään perää että ensimmäinen mieleeni tuleva asia pikkujouluista on että ne ovat sellaisia pettämisbileitä? Pikkujoulut kertovat sosiaalisen verkoston olemassaolosta. Siitä on hyvä pitää kiinni silloin verkostossa on vain ok-tyyppejä. Yksikin paholaisen vallassa oleva ihminen riittää tuhoamaan muuten tervehenkisen ilmapiirin. Olen joskus kuullut että esim. erään työpaikan saunailloissa meno oli tyypillisesti sellaista että ne eskaloituivat riidaksi asti. Niin, eikä varmaan petetä sitten siellä pikkujouluissa ☝️ ;).
- Anonyymi
Minulla oli viime perjantaina. Voi helva. . sitä menoo. Pääsin saatelemaan erästä työpaikan naista kotiinsa. No siellä olin sitten koko yön ja arvatte kai mitä .... maanantaina töissä olin vähän hermona. 🤣🤣
- Anonyymi
On tulossa muutaman viikon päästä pikkujoulut ja hieman jännittää.. Meillä oli työpaikan juhlat syksyllä ja suutelimme siellä työpaikkaihastukseni kanssa useampaan otteeseen. Molemmat olemme varattuja, ja sovimme tuon tapahtuneen jälkeen, että jatkamme kavereina. En kuitenkaan ole täysin pystynyt unohtamaan ihastustani. Mieskin myönsi, että tilanne olisi eri jos olisimme sinkkuja.
- Anonyymi
Onnea matkaan N. Toivottavasti käy peikkomainen flaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334153
- 573655
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542368
- 402309
- 432288
- 162256