Mitä mieltä olette siitä, kun vaimolla on omien sanojensa mukaan rakkaussuhde? Vaimo on tavallisessa avioliitossa miehen kanssa samaan aikaan some-rakkaansa kanssa jonkinmoisissa suhteessa. Vaimolle on käynyt kuin Sillanpäällä ”kotiaskareet jäädä saa”.
Rakkaussuhde
8
112
Vastaukset
- Anonyymi
Oisko sillä paska tunnekylmä kontrolloiva ukko kotona? Monesti sitä hakee edes jostain elämään valoa että jaksaa edes elää.
- Anonyymi
Kysyjänä kuitee tais olla kyseisen naisen mies itse en keskittynyt tekstiin niin kovin tarkkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyjänä kuitee tais olla kyseisen naisen mies itse en keskittynyt tekstiin niin kovin tarkkaan
Niin kyllä sen ymmärsin. Miehet ovatkin sokeita omalle käytökselleen.
- Anonyymi
Ei kai, vaan ihan tavallinen ja turvallinen mies. Nyrkit ei heilu eikä ole epärehellinen edes. Eikä ole mikään naistennaurattaja. Sellainen mies, jollaista monet naiset kaipaa.
- Anonyymi
No hieman hämärä teksti ei vaikuttaisi aloittajalta ainakaan eikä edes tuttavalta
- Anonyymi
Ilmeisesti vaimo kaipaa kuitenkin toisenlaista miestä. Eli tuskinpa mikään saalis on.
- Anonyymi
Onko teillä lapsia onko se yhteisesti sovittua ja kummallekin ok monia asioita huomioitavaksi
- Anonyymi
Avio/avoliiton ulkopuoliset suhteet ovat huorasuhteita.
Rakkaus-suhde keskittyy vain omaan, huolllisesti itse valitsemaansa puolisoon.
Piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467655
- 334243
- 573725
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562445
- 512388
- 402339
- 162286