Saksasta vähän käytetty haettu Audi B9 manuaalilla. ( tähän ei tule koskaan kaksoiskytkimen vikoja ja niiden korjuuttamista)
Tulee olemaan ainakin jos kauemmin 20 vuotta käyttövalmiina.
Suomessa niin erikoinen maahantuoja että poisti kestävimmän ja omistajalle huolettomimman vaihteiston uuden autojen vaihtoehdoista.
Manuaalivaihteinen B9 tulee säilyttämään arvonsa paremman kun vuosia tulee.
Hyvä on ollut Audi B9 bensa, manuaalivaihteistolla
Anonyymi-ap
5
113
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se manuaalin kytkinkään auton koko ikää kestä joten mitä eroa?
- Anonyymi
Itse ajoin Audi A4 b6:lla manualilla 334000 km. Eikä tarvinnut kytkintä uusia, eikä korjata. Se on käyttäjästä kiinni. Nykyisin ajan kyllä automaatilla.
- Anonyymi
Mikä helvetin B9 onko Audikin ryhtynyt BMW:n salakielilinjalle?
Eikö ne kuitenkin ole yleensä A1, A2, A3, A4, A5 jne. tai sitten S- tai RS-alulla samat numerot?- Anonyymi
Kyseessä sukupolvi - A4:t alkaa B5:sta,.
A4 on taas perua Audi 80:stä joiden viimeinen sukupolvi oli B4.
http://www.autowiki.fi/index.php/Audi_A4
- Anonyymi
eikös tuon malli ollut dkv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345203
- 292954
- 342424
- 372108
- 152058
- 351842
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594