Rakkautta ei

Anonyymi-ap

läheskään kaikki saa kokea.
Miltähän se tuntuisi jos olisi jollekin se ainoa ja rakas.

Hyvää yötä.

29

730

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yötä!
      M-N

• Anonyymi

????

• Anonyymi

Tiedätkö, että kaikki eivät halua ottaa sitä vastaan! Joskus tuntuu siltä, että moni ei edes ymmärrä, mitä se on. Sitten on niitäkin, jotka haluaa sen tuhota = Jeesuksen tarina. Rakkaus on vaikea asia, eikä siihen pidä suhtautua kevyesti. Vaikka se onkin kevyttä. Elämän paradoksi.

• Anonyymi

kukin saa sen minkä ansaitsee
      -miete

• Anonyymi

Osa saa tässä elämässä, osa tulevassa.
        Usko pois, puntit menee lopulta tasan.

sivusta

• Anonyymi

Laita viesti

• Anonyymi

Soita mies tänään vielä ehdit jos haluat jutella…

• Anonyymi

Ajatteleminen käy ajatteleville, mieli mielekkäille.

• Anonyymi

Mieti miten kohtelet toisia

• Olisihan se mukavaa tuntea vielä kun elää. Hyvää yötä.

• Anonyymi

Hyvästi

• Anonyymi

Facebook viesti ❤️

• Anonyymi
    • Anonyymi

Koen noh Iisak myrkyn blogi beibe

• Anonyymi

Sitä yötä, kun jo ajatus pelottaa 🥲😋😴

• Anonyymi

Oikein asiallinen miete.

• Anonyymi

Jotkut teeskentelee rakkautta

Näyttää hyvälle ulospäin

Itteään siinä pettää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut teeskentelee rakkautta

Näyttää hyvälle ulospäin

Itteään siinä pettää

Totta tuokin, vaikka ei sellaista kuitenkaan voi teeskennellä kovin pitkään. Paitsi sellaisille, jotka eivät itsekään tiedä, mitä se on...

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Toivottavasti saat sellaisen kokemuksen.

• Anonyymi

Löydät tien

Olen ihan varma asiasta

Annat elämäsi kantaa

Maailmankaikkeuden käsiin

Rakkaus viitottaa

• Onkohan kukaan kellekkään se ainoa saati ainoa rakas? En ole vielä moiseen ihmeeseen törmännyt. Kyllä ihmiset näyttää löytävän yhtenään niitä rakkaita eikä kukaan näytä jääneen ainoaksi.

Luulen, että ainoa rakas on bluffia.

• Minäkin uskoin vielä nuorena siihen yhteen oikeaan, enää en usko kun olen nähnyt niin monet kerrat ettei se ole totta.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Minäkin uskoin vielä nuorena siihen yhteen oikeaan, enää en usko kun olen nähnyt niin monet kerrat ettei se ole totta.

Jokaiselle on monta

Monta mahdollisuutta

Fiksuja ihmisiä on

Ne täytyy vain tunnistaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaiselle on monta

Monta mahdollisuutta

Fiksuja ihmisiä on

Ne täytyy vain tunnistaa

Voima tulee tyneydestä

• Anonyymi kirjoitti:

Jokaiselle on monta

Monta mahdollisuutta

Fiksuja ihmisiä on

Ne täytyy vain tunnistaa

No itse en usko jatkuvaan ihastumiseen enkä rakastumiseen. Minulle se on mahdotonta, vaikka näkisin miten fiksuja ihmisiä. Mun ihastumiset ja rakastumiset on tulleet muutenkin aina kuin salama kirkkaalta taivaalta, varoittamatta.

Ja kaikki parusuhteeni ei ole olleet oikeestaan kumpaakaan, ei ihastumista eikä varsinkaan rakastumista. Onnen etsimistä tsäkällä. Jälkeenpäin niin turhaksi koettu.

• G-LoveR kirjoitti:

No itse en usko jatkuvaan ihastumiseen enkä rakastumiseen. Minulle se on mahdotonta, vaikka näkisin miten fiksuja ihmisiä. Mun ihastumiset ja rakastumiset on tulleet muutenkin aina kuin salama kirkkaalta taivaalta, varoittamatta.

Ja kaikki parusuhteeni ei ole olleet oikeestaan kumpaakaan, ei ihastumista eikä varsinkaan rakastumista. Onnen etsimistä tsäkällä. Jälkeenpäin niin turhaksi koettu.

Vähän niin, että kun nyt joku järkevähkön oloinen on, niin jos se siitä sitten muodostuisi. Mutta kun ihmisessä on oltava se jokin mikä säväyttää, saa ihastumaan itseensä ihan hullunaan ja lopulta rakastumaan sitkeesti.

Muuten se jää haahuiluksi.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Vähän niin, että kun nyt joku järkevähkön oloinen on, niin jos se siitä sitten muodostuisi. Mutta kun ihmisessä on oltava se jokin mikä säväyttää, saa ihastumaan itseensä ihan hullunaan ja lopulta rakastumaan sitkeesti.

Muuten se jää haahuiluksi.

Totta tuo juu..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta tuo juu..

Suhdetta pitää hoitaa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      26
      4170
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      256
      3684
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2094
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1726
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1492
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1429
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      407
      1332
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1219
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      76
      1053
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      30
      1050
    Aihe