läheskään kaikki saa kokea.
Miltähän se tuntuisi jos olisi jollekin se ainoa ja rakas.
Hyvää yötä.
Rakkautta ei
29
730
Vastaukset
- Anonyymi
Yötä!
M-N- Anonyymi
????
- Anonyymi
Tiedätkö, että kaikki eivät halua ottaa sitä vastaan! Joskus tuntuu siltä, että moni ei edes ymmärrä, mitä se on. Sitten on niitäkin, jotka haluaa sen tuhota = Jeesuksen tarina. Rakkaus on vaikea asia, eikä siihen pidä suhtautua kevyesti. Vaikka se onkin kevyttä. Elämän paradoksi.
- Anonyymi
kukin saa sen minkä ansaitsee
-miete- Anonyymi
Osa saa tässä elämässä, osa tulevassa.
Usko pois, puntit menee lopulta tasan.
sivusta
- Anonyymi
Laita viesti
- Anonyymi
Soita mies tänään vielä ehdit jos haluat jutella…
- Anonyymi
Ajatteleminen käy ajatteleville, mieli mielekkäille.
- Anonyymi
Mieti miten kohtelet toisia
Olisihan se mukavaa tuntea vielä kun elää. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Hyvästi
- Anonyymi
Facebook viesti ❤️
- Anonyymi
https://youtu.be/zH7vsXrUBIs
Natti :)
Gubbe 73 - Anonyymi
Koen noh Iisak myrkyn blogi beibe
- Anonyymi
Sitä yötä, kun jo ajatus pelottaa 🥲😋😴
- Anonyymi
Oikein asiallinen miete.
- Anonyymi
Jotkut teeskentelee rakkautta
Näyttää hyvälle ulospäin
Itteään siinä pettää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut teeskentelee rakkautta
Näyttää hyvälle ulospäin
Itteään siinä pettääTotta tuokin, vaikka ei sellaista kuitenkaan voi teeskennellä kovin pitkään. Paitsi sellaisille, jotka eivät itsekään tiedä, mitä se on...
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Toivottavasti saat sellaisen kokemuksen.
- Anonyymi
Löydät tien
Olen ihan varma asiasta
Annat elämäsi kantaa
Maailmankaikkeuden käsiin
Rakkaus viitottaa
Onkohan kukaan kellekkään se ainoa saati ainoa rakas? En ole vielä moiseen ihmeeseen törmännyt. Kyllä ihmiset näyttää löytävän yhtenään niitä rakkaita eikä kukaan näytä jääneen ainoaksi.
Luulen, että ainoa rakas on bluffia.Minäkin uskoin vielä nuorena siihen yhteen oikeaan, enää en usko kun olen nähnyt niin monet kerrat ettei se ole totta.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Minäkin uskoin vielä nuorena siihen yhteen oikeaan, enää en usko kun olen nähnyt niin monet kerrat ettei se ole totta.
Jokaiselle on monta
Monta mahdollisuutta
Fiksuja ihmisiä on
Ne täytyy vain tunnistaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokaiselle on monta
Monta mahdollisuutta
Fiksuja ihmisiä on
Ne täytyy vain tunnistaaVoima tulee tyneydestä
Anonyymi kirjoitti:
Jokaiselle on monta
Monta mahdollisuutta
Fiksuja ihmisiä on
Ne täytyy vain tunnistaaNo itse en usko jatkuvaan ihastumiseen enkä rakastumiseen. Minulle se on mahdotonta, vaikka näkisin miten fiksuja ihmisiä. Mun ihastumiset ja rakastumiset on tulleet muutenkin aina kuin salama kirkkaalta taivaalta, varoittamatta.
Ja kaikki parusuhteeni ei ole olleet oikeestaan kumpaakaan, ei ihastumista eikä varsinkaan rakastumista. Onnen etsimistä tsäkällä. Jälkeenpäin niin turhaksi koettu.G-LoveR kirjoitti:
No itse en usko jatkuvaan ihastumiseen enkä rakastumiseen. Minulle se on mahdotonta, vaikka näkisin miten fiksuja ihmisiä. Mun ihastumiset ja rakastumiset on tulleet muutenkin aina kuin salama kirkkaalta taivaalta, varoittamatta.
Ja kaikki parusuhteeni ei ole olleet oikeestaan kumpaakaan, ei ihastumista eikä varsinkaan rakastumista. Onnen etsimistä tsäkällä. Jälkeenpäin niin turhaksi koettu.Vähän niin, että kun nyt joku järkevähkön oloinen on, niin jos se siitä sitten muodostuisi. Mutta kun ihmisessä on oltava se jokin mikä säväyttää, saa ihastumaan itseensä ihan hullunaan ja lopulta rakastumaan sitkeesti.
Muuten se jää haahuiluksi.- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Vähän niin, että kun nyt joku järkevähkön oloinen on, niin jos se siitä sitten muodostuisi. Mutta kun ihmisessä on oltava se jokin mikä säväyttää, saa ihastumaan itseensä ihan hullunaan ja lopulta rakastumaan sitkeesti.
Muuten se jää haahuiluksi.Totta tuo juu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta tuo juu..
Suhdetta pitää hoitaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih264170- 2563684
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282094Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701726Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161492Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81429Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4071332Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501219Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens761053Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏301050