Paineilmanaulain nikkarointiin

Anonyymi-ap

Olen ostamassa paineilmalla toimivaa naulainta. Mitä otettava huomioon hankinnassa? Mieleen tulee lähinnä hakasten koot ja saatavuus. Tarve olisi listojen laitto ja pieni nikkarointi. Olen miettinyt joko hakasnaulainta tai Dyckert-naulainta tms. Listoja ei roki hakasnaulaimella laiteta. Laadukas yhdistelmänaulain lienee paras ratkaisu? Mutta toimiiko se?

Yhdistelmänaulaimia löytyy mm. Tokmannilta 35e. Ei kuulosta toimivalta hinnan ja merkin perusteella. MIstä saisi laadukkaan ja varmatoimisen? MITÄ OTETTAVA Huomioon esim. hakasen ja naulan tyypin ja pituuden suhteen. Luulisi 15-50mm riittävän ja G18?

Kiitos kaunis kaikille jo valmiiksi
T. Seppo

5

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Otettava huomioon että tulee taatusti KAIKKI tärkeät ominaisuudet kysellyksi !!

• Anonyymi

Kyllä yhdistelmä naulain toimii mutta leveä nokka alkaa ärsyttämään listahommissa. Osta erikseen jos olet varma, että tarvit molemmat. Tokmannin "merkki" koneet on ihan riittävän hyviä.

• Anonyymi

Samaa mieltä, ei yhdistelmää vaan molemmat. Noi halpisnaulaimet toimii harrastelukäytössä vuosia, jos ei kymmeni. Minunkin naulaimet ovat ainakin 20 v vanhoja honkkarin halpisversioita. Samat hakaset ja naulat käyvät ilmeisesti kaikkiin kiinan ihmeisiin.

• Anonyymi

Kiitos neuvoista. Ostan molemmat, pitää tutkailla vielä mistä ja mikä malli. Biltemasta olen ain ostanu, kun on niin mainio

• Anonyymi

Kirppareilta saa halpisnaulaimia puoli-ilmaiseksi. Useampi helpottaa elämää, vaikka toimivatkin hyvin. Öljyä muutama tippa paineilmaletkun liittämisen yhteydessä, sama muillekin naulaimille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6895
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2037
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe