Paljonko penispumppu on isontanut kaluasi

Anonyymi-ap

Itselläni pituutta 1.7cm ympärysmittaa 2.2cm

12

1721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yli 27vuotta pumppausta aika säännöllisesti, usein monta kertaa päivässä.
      Pituutta 2-3cm
      Ympärysmittaa 5-6cm, nykyään vähintään17cm ympärys jos lopetan.
      14.5-15cm ympärysmittaan meni aikaa noin 6-7vuotta. Kyllä penistä voi kasvattaa mutta se vaatii sitoutumista moneksi vuodeksi ja vaatii paljon työtä ja aikaa.
      Ja pumppu on paljon parempi ympärysmitan kasvattamisen kuin pituuden kasvattamiseen. Pituus kasvaa mitä kasvaa mutta sen jälkeen se loppuu ja voi jatkaa ympärysmitan kasvattamista.

• Anonyymi

ja lisätään vielä että suuret alipaineet voi venyttää enemmän pumpin sylinterissä mutta sitä kovemmin pumppu painaa myös nivusiin ja PC lihakseen ja voi muutenkin olla haitallista. Pieni paine mielluumin pidempään kuin suuri paine lyhyen aikaa.

• Anonyymi

Aika reilu 10v lisäys pit n puolisenttiä ymp n1.5cm

• Anonyymi

Hölömölä höh 🤣😅

• Anonyymi

8 tuumaa. Molempiin suuntiin. Oon nyt 45v pumppaillu joka päivä. Moni pitää idioottina mutta ite en.

• Anonyymi

Käyttö n.10v Pituus lisääntynyt n1cm Paksuus eli ympäryysmitts 2.3cm. Omasta mielestäni paksuus lisääntyi hyvin.

• Anonyymi

Pitäs olla pumppuhuoneita eri puolilla Suomea jossa vois käydä pumpattavana ja palliin välineitä

• Anonyymi

Minulla ei sairauden takia enää seissyt ollenkaan, ryppyinen veltto rassu. Ei edes runkkaamaan pystynyt. Tilanne vakiintunut lääkityksellä ja aloin kokeilla pumpulla peniksen elvytystä, ja heräsihän se pikkuveli vielä henkiin. Nyt ei tarvitse miettiä seisokkia runkatessa, yleensä riittää hyvin. Tositoimiin ei ole vielä takaisin päästy, mutta kumisella penis-kivesrenkaalla on suonia pullistava seisokki ja luulisin pystyväni taas tuottamaan naisille kunnolla nautintoa. Mitat palanneet entiseen ja sekin riittää 17 / 4.5 cm

• Anonyymi

Mulla oman penispumpun kanssa ongelma kun todella kivulias ottaa pumppaaminen jälkeen pois.
      Olisko kenelläkään tiedossa mistä löytyisi isompia pumppuja?

• Anonyymi

Taitaa se kumireunus purra kovemmin varteen kiinni. Laita liukkaria reilusti että luistaa varrella ja varmista että saat alipaineen pois putkesta ennen poistamista. Mulla pumpun imunpoistonappia kovemmin painaessa ei päästäkää alipainetta, oikea kohta on puolivälissä.

• Anonyymi

Käyttöä suunillen kymmenen vuotta. Pituutta lisää n.1 cm mutta ympärysmittaa eli paksuutta 2,5cm, aikamukavasti tyytyväinen.

• Anonyymi

Paksuutta omastamielestäni hyvin ympärysmittta erektiossa 16cm ja ympärysmitta löysänä myös 16cm

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5164
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4348
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2461
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2244
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1247
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe