jos ihan puhutaan noista sivuleikkureista ja kärkipihdeistä. Kumman sitä oikei ottas?
Onko Knippex vai Bahco parempi
4
147
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on pari Knippex:ia ja olen ollut niihin tyytyväinen. Bahcoa ei ole tullut kokeiltua.
- Anonyymi
Pihtiominaisuudet lienevät yhtä hyvät kummassakin. Kahvojen ergonomian erot selviävät vain kokeilemalla. Leikkuuominaisuudet onkin sitten toinen juttu. Riippuu leikattavan tuotteen ainevahvuudesta ja kovuudesta miten pihdit niistä selviävät. Pehmeät metallit kuten kupari ja alumiini eivät aiheuta yleensä ongelmia mutta karkaistu teräs saattaa tuhota pihtien leikkuupinnat hyvinkin nopeasti vaikka kyse olisikin laadukkaista pihdeistä jos niitä ei ole tarkoitettu kyseiselle tuotteelle. Valmistajat yleensä ilmoittavat minkä vahvuista ja paksuista materiaalia milläkin voi leikata.
- Anonyymi
Elektroniikassa yksi ääni Lindströmille. Isommissa pihdeissä Bacho on toiminut mutta näpertelyyn Lindström.
- Anonyymi
Aikalailla saman sarjan tuotteita elikkääs laadukkaita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224594- 203745
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4072449- 272181
- 342034
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 361809
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191507- 121371