Kannattaako hakee ratsastus lukioon rakastan heppoi ja oon ratsastanut 11 vuotta mut paljonko se maksaa mun perheellä ei oo kauheen paljon rahaa nii Voiko joku kertoo ja kertoo muutenkin jonkin verran ratsastus linjasta
Ratsastuslukio vai ei
6
380
Vastaukset
- Anonyymi
Kertokaa
- Anonyymi
Se on normaali lukio, lisäksi ratsastetaan ja hoidetaan hevosia. Koulusta saat tietää, paljonko se nykyään maksaa. Opetus on ilmaista, asuminen ja eläminen maksaa. Mutta kun olet voinut ratsastaa jo 11 vuotta, perheesi ei liene ihan köyhä.
Ratsastuslukiossakin osallistutaan ylioppilaskirjoituksiin, joissa äidinkielen koe on pakollinen. Siinä sinulla on paljon kehittämistä.- Anonyymi
Aika ilkeetä kommentoit mun kirjoitus taitoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika ilkeetä kommentoit mun kirjoitus taitoo
Joo. Mutta sun kirjoitustaito poikkeuksellisen heikko lukiota ajatellen.
- Anonyymi
Rautalammin ratsastuslukiolla voi käydä tutustumassa, silloin näkee parhaiten tilat ja fiiliksen. Ratsastuskeskus on tosi lähellä! Ratsastukset ( kaikki opiskelutarvikkeet tietty tietsikasta lähtien) ilmaisia koko lukion ajan ja asumisiin ja opintoihin saa tukea Kelalta.
- Anonyymi
mene jos haluat. itse kuullut vain huonoa etenkin ihmisistä/ilmapiiristä, mutta toki voi olla väärässäkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457352
- 324068
- 573605
- 503120
- 172806
- 532307
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492299- 372258
- 432248
- 162236