Jotenkin minusta tuntuu siltä että Dacian omistajat ovat masentuneita autonsa kehnoon toimivuuteen. Ei oo härpäkkeitä, tehoton moottori yhdistettynä ankeaa sisustaan. Voin lämpimästi suositella Rellua. Saa aidon länsiauton.
Dacia masentaa kuskin
28
247
Vastaukset
- Anonyymi
Skodakuskit, dacia kuskit ja ladakuskit. Heillä on jo elämä ohi.
- Anonyymi
Aloittajan elämä ei ole vielä alkanut, eikä tuota menoa ikinä alakkaan.
- Anonyymi
Ei todellakaan masenna. Jos alkaa masentamaan, ostan uuden auton. Käteisellä, eikä millään osamaksulla.
- Anonyymi
Hihihihiii vai että oikein köteisellä ostat auton. Älä nyt unta nää. Hihihihihihihi
- Anonyymi
Mistä sinä hihihii voit tietää minun varallisuuteni? Ei muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä hihihii voit tietää minun varallisuuteni? Ei muuta.
Ei muuta kuin että et ajaisi Dacialla jos sulla olis rahhoo. AJAT SIKSI DACIKALLA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta kuin että et ajaisi Dacialla jos sulla olis rahhoo. AJAT SIKSI DACIKALLA.
Daciaan tarvitsee vain rahaa, toisiin tarvitsee velkaa !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Daciaan tarvitsee vain rahaa, toisiin tarvitsee velkaa !!
Sinä vitsin murjaisit. Vaihappa tenat, kyllä se siittä.
- Anonyymi
Voin lämpimästi suositella .....Ihmetyttää tuo sanonta,,kun ostan itselleni autoa niin en yleensä kuuntele toisten niin sanottuja suosituksia ,henkilöilta jotka luulee tietävänsä toisten tarpeet. Minulle se auto suosittelee itse itsensä kun koeajan sitä ensimmäisiä kertoja !!!
- Anonyymi
En minäkään tarvitse mitään suosittelijoita autokauppoihin. Kyseessä on minun ja kauppiaan välinen asia. Enkä itse suosittele kenellekään mitään autoa, vaikka olenkin tyytyväinen Daciaan.
- Anonyymi
Koeajo on aivan väärä paikka arvioida autot. Oikea paikka on katsastustilastot ja mekaanikon kommentit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koeajo on aivan väärä paikka arvioida autot. Oikea paikka on katsastustilastot ja mekaanikon kommentit.
Mekaanikot yleensä kehuvat Daciaa, etenkin sen rumpujarruja takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mekaanikot yleensä kehuvat Daciaa, etenkin sen rumpujarruja takana.
Hihihihihihii. Teknistä edistystä. RUMPUJARRUT. Hahahahahahahah
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He, jotka autoja korjaavat, ymmärtävät asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He, jotka autoja korjaavat, ymmärtävät asioita.
Hihihihiiii. Kumpaa on halvempi korjata? Hihihihii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
RUMPUJARRUT. Hahahahahahahah....Naureskele tinkauksen sijaan silloin varaosatiskillä kun ostelet jarrusatuloita taakse, !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
RUMPUJARRUT. Hahahahahahahah........Jos autolla meinataan ajaa yli 100000km niin rummut takana tulee halvemmaksi... Tästä on minulla korjaus alalta 35v kokemus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
RUMPUJARRUT. Hahahahahahahah........Jos autolla meinataan ajaa yli 100000km niin rummut takana tulee halvemmaksi... Tästä on minulla korjaus alalta 35v kokemus
Levyjen ja palojen vaihto on naurettavan helppo homma.
- Anonyymi
Rumpujarruja käytetään kovin yleisesti varsinkin pienemmissä autoissa.
- Anonyymi
Amiksille kivesten pudottaja on tärkeä, joten Bemari.
- Anonyymi
Se on harmi kun Dacian näkeminen masentaa kanssakulkijan.
Ehkäpä kansalaisaloitteen paikka eduskunnalle. Yleensä joku
vuosi kestää ja läpimeno vähintään epävarma.- Anonyymi
Joo pelkän Dacian näkeminen masentaa saatikka jos omistaa Dacian. Kyllähän autossa pitää olla härpäkkeitä, nahat ja levyjarrut joka nurkassa. Joskus olen vaihtanut jarrukenkiä ja se ei ole mukavaa puuhaa. Levyjarrut on helppo korjata jos paloja tai levyjä joutuu vaihtamaan.
- Anonyymi
Se on harmi kun Dacian näkeminen masentaa kanssakulkijan....Sellaista se Suomalainen kateus on !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo pelkän Dacian näkeminen masentaa saatikka jos omistaa Dacian. Kyllähän autossa pitää olla härpäkkeitä, nahat ja levyjarrut joka nurkassa. Joskus olen vaihtanut jarrukenkiä ja se ei ole mukavaa puuhaa. Levyjarrut on helppo korjata jos paloja tai levyjä joutuu vaihtamaan.
Vain köyhät vaihtaa ite
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain köyhät vaihtaa ite
Höpöhöpö. Rikkaaksi ei tulla tuhlaamalla rahaa kaikkeen ylimääräiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saksan moottoritienopeuksilla kun ajetaan 250kmh niin levyjarrut takana
lienee paikallaan mutta Suomen räntäsateesta pakkaseen aina jäässä
ja toimimattomat.
- Anonyymi
Idässä on paljon ladoja Elf tekniikalla, otamme osaa joukolla Euroopasta!!
- Anonyymi
Dacia olemassa olollaan masentaa ns. premium- autojen ihannoijat.
Ilmenee henkisenä väkivaltana tälläkin palstalla. Ylläpidon odottaisin
puuttuvan tilanteeseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738