Reissu heitetty.
Hirvet saatiin nurin käyttövaliokoirille. Ei ongelmaa.
Nyt kontti täynnä kohti Lahtea. On hirveä ja poroa.
Kiitos Inari taas miellyttävästä reissusta.
Ensi vuoteen.
Viiminen hirvi nurin
9
139
Vastaukset
- Anonyymi
"kohti Lahtea. On hirveä"
Samaa mieltä.
Lahden voisi purkaa Suomea rumentamasta.- Anonyymi
😂 pakko sanoa että ei ne koepaperit takaa mitään todisteita koiran toimivuudesta.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17644605b
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
huonoillekin koirille ammutaan hirviä
- Anonyymi
minun koira , ei papereita tuli käyttövalioksi puoli vuotiaana , kun ammuin sille kolme hirviä seisunta haukkuun , tuomarina olin minä , seuraavana syksynä taas kolme hirviä seisonta haukkuun , ei pelännyt kuollutta Karhua meni nuoleen verta karhun turvasta , pisin ketun ajo 5 km . tälle syksylle taas kolme hirviä seisonta haukkuun , harmi vaan kun vanhenee 11v ja 9 kkvanha , hyvin pelittää vielä .
- Anonyymi
Kun koira lopettaa hommat niin voit jatkaa itse. Haukut vain aina kun seisoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun koira lopettaa hommat niin voit jatkaa itse. Haukut vain aina kun seisoo.
"Haukut vain aina kun seisoo."
Sitä aamuhaukkumista ei kyllä kukaan kestä.
- Anonyymi
Jonkunhan ne hirvet täytyy inaristakin ampua, kun paikalliset vätykset vaan riitelee ja ryyppää. 😂 Kävit varmaan panemassa ainakin sitä kierosilmäistä sairaanhoitajaa, joka ei ole tarkka tavarastansa.. notkuu usein hipussa ja esittää olevansa niin kiltti.. on käynyt useasti huonekeikalla... 😂
- Anonyymi
Tuhero ja viinakset se hirvimiehen mielessä liikkuu. Paskaa puhuu joka muuta väittää.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467555
- 334173
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402329
- 442302
- 162266