Tykkääkö naiset matkakulkimista ja puskaparkkimiehistä? Onko matkailuautoharrastamisesta etua, kun hakee naisseuraa vaikka nettitreffeiltä? Tai tuleeko liftaritytöt helposti yksinäisen karavaanari karpaasin kyytiin?
Saako matkailuautomiehet naista
35
764
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en naisista välitä , minulla on Reino.
Pslstavahti Joksu Kuopiosta- Anonyymi
Minä en naisista välitä , minä olen Joksu.
Pslstavahti Reino Kotkasta
- Anonyymi
Vuosia yritin saada naista mutta kun en saanut niin nykyään teen temput miesten kanssa.
- Anonyymi
kerran olisin saanut naista, mutta nainen ei antanut. Palstavahti Joksu yötä päivää.
- Anonyymi
Harmi juttu sinulle, Palstavahti Jokinen, menetit ainoan tilaisuutesi.
- Anonyymi
Kerran yksi nainen olisi antanut mutta sanoin että : "Ei kiitos, ei eka treffeillä"!
- Anonyymi
Mitä Te höpötätte, mina olen niin komea ja raamikas, että saanut naista aina.
- Anonyymi
minulla siniset verkkarit crocssit jalassa. olen Rauhalahden suosituin karavaanari. Palstavahti ajoksu yötä päicää
- Anonyymi
Onko matka-autoilu pelkästään homojen hommaa? Eikö löydy hyvää keskustelua heteromiehiltä?
- Anonyymi
"Hetero miehet" on kaappihomoja, minä poikakaverin kanssa ollaan reilusti hinaaja, takatuuppareita niin sanotusti.
- Anonyymi
Karavaanari niksi!
Jos ei naapurin vaunun rouva anna niin pitää alkaa sängyn laidalla tumputtamaan ja itkeä nyyhkyttämään niin siinä heltyy kyllä nainen ja pian antaa - Anonyymi
Kuopin Gaymiehet puhuu aina rumatikistä saunassa. Palstavahti Joksu Kuopiosta
- Anonyymi
Sittenhän sinä olet siellä kaltaistesi seurassa, mutta eivätkö asuinkaupunkisi Kotkan Gaymiehet huoli sinua enää mukaan saunaan?
- Anonyymi
Ja jutut etenee rumatikin röörien nuohoukseen.
- Anonyymi
Sinun Joksu täytyy poiketa Kotkassa siitä se sitten selviää. Huolivatko sinua porukkaa.
Joksufani- Anonyymi
Joksufani on kymenlaaksolaisen poikkeavien kerhon peppureino.
- Anonyymi
Joksulla on vieläkin silmat kierossa saadessaan Reinolta hyvät kyydit. Joksufani
- Anonyymi
Ja mitä todennäköisemmin kotkanreinojoksu on lisäksi myös ihan kippurassa onnistuneen onaniasessionsa jälkeen.
- Anonyymi
Ota Joksu lisää huikka
Antigreexe porpyleenizlyklol
Joksufani - Anonyymi
Tänään tuo reino "Joksu/Joksufani" jokinen on taas rajun hurmoksen vallassa!
- Anonyymi
Kovat lääkkeet nostaneet aktiivisuus tason huippuunsa.
- Anonyymi
Ota Joksu lisää huikka
Joksufani- Anonyymi
Voisitko lopetta tuon saman asian jauhamisen ja noiden nimien käytön! Menee vähän niin kuin överiksi tuo sun homma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko lopetta tuon saman asian jauhamisen ja noiden nimien käytön! Menee vähän niin kuin överiksi tuo sun homma.
Ei se ymmärrä lopettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ymmärrä lopettaa.
Joku jakaa täällä rekisterumeroa ym. Palstavahti on kuin omistai koko palstan. Rumatikistä ei sanaakaan
- Anonyymi
Ota lisää
se rauhoittaa - Anonyymi
Suunnilleen aina ja kaikkialla ... vain elämän-luuserit tuolalisia kehtaavat edes kysellä ;-)
- Anonyymi
Minä käytän rumatikin imuletkua Reinon kaipuuseen.
Palstavahti- Anonyymi
Kaikkea sitä tekevälle sattuukin, nyt Palstavahti Reino on hukannut jo oman pikku-reinonsakin.
- Anonyymi
Luuleekohan se saavansa imutettua imuletkulla nysänsä esille?
- Anonyymi
Minä kyllä karavaanarina naisia saisin mutta mulla on mukana asuntoautossa silikooninainen. Käytön jälkeen sen voi työntää takatalliin tai suihkuun verhon taakse.
- Anonyymi
No onhan sinulla Palstan Päätoimittaja Joksulla sit ollut joskus nainen.
- Anonyymi
90-luvun alussa, kun Venäjä oli vähän aikaa vapaa, asuin Karjalassa yhden kesäkauden asuntovaunussa ja koskaan ennen sitä eikä sen jälkeen ole ollut tarjolla kaikenikäistä pimua suorastaan jonossa.
- Anonyymi
klo 00.05 Palstan päätoimittaja Joksulla asiaa rumatikistä. Ei sanaakaan naisista
- Anonyymi
Ontämävittupaskapalsta vaikka kuinka asiallisen viestin kirjoittaa niin ei vaan tuu tänne viesti, pitäköönsaatanatunkkinsa
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224324- 193391
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4022331- 272011
- 341954
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 351704
- 151578
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191337- 121301