Mistä johtuu Suzukin huano ohjaus?

Anonyymi-ap

Olen pitkään miettinyt sitä että mistä johtuu scrossin ja vitaran huoano ohjaus. Onko ohjausgeometriassa jotain pielessä? Luulisi että kyseessä aika iso puute ja moni jättää siksi auton ostamatta. Miksi sinä hankit suzukin kun tämä asia on tiedossa.

13

454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaihda sarvet esim hondan sarviin .

• Anonyymi

Simpukassa väljää

• Anonyymi

Kyllä he, jotka ovat Suzukin käyneet koeajamassa, toteavat ohjauksenkin olevan kunnossa niin kokonaisuus on laadukas. Ja kaupat syntyy.

• Anonyymi

Ostin 2016 Suzuki SX4 S-Crossin uutena. Olen edelleen tyytyväinen, kohta tulee 200 000 mittariin. Ei yhtään isoa korjausta.

Oltiin sitten ensimmäisenä syksynä vähän pidemmällä reissulla kaverin kanssa. Hän moitti ohjausta ensimmäisenä ajopäivänä. En ollut huomannut. Sellainen ero meidän välillä oli, että minä pidän auton ratista kuten autokoulussa opetettiin. Hän tykkää ajaa vasemmalla kädellä tukien sen kyynärpään oven ikkunan reunaan. Siten ohjaus kyllä tuntuukin aika villiltä, pakko myöntää. Ja kaverikin totesi taas omaan Volkkariinsa siirryttyään, että tämäpä tuntuu erilaiselta.

Tällä kokemuksella toteaisin, että ohjauksessa voi olla vähän väljää. Ei haittaa käyttöä, kun kuski on tehtävänsä tasalla. Tilanne ei ole kilometrien tai eri renkaiden myötä muuttunut.

• Anonyymi

Miksi aloittaja on kiinnostunut Suzukin huonosta ohjauksesta? Minä ainakaan en olisi...

• Anonyymi

Miten "huono ohjaus" mitataan ja ennen kaikkea todennetaan? Miten mittaus ja todennus on toistettavissa toisena ajankohtana, eri paikassa ja eri testaajien/todentajien toteuttamana??

Vai onkos "ohjaustuntuma" pelkästään mielipidekysymys?

-Miten otetaan huomioon, kun Eräjorma haluaa vetää usein traikkua, joten tämän kokonaisuuden käsiteltävyys arvioinnissa?

Osaakos avaaja tai joku muu vastata tähän?

• Anonyymi

no mikä siinä oikein sitten mättää...minkälaista oiretta on havaittavissa?
      eikö pysy tiellä jos vilkaisee taustapeiliin niinkuin tojota.

• Anonyymi

Tunnoton, jää kaartamaan, ei siis keskitä, ei mene suoraan ja on tahmea.

Nämä kaikki voi lukea lehtien testeistä.
        Vitaran ohjaus on huono eli sopii vain kaupunkinopeuksille max. 60 km/h.

Huono ohjaustuntuma ei hyväksi muutu selittelemällä tällä palstalla.

Ja mitä Toyotaan tulee niin niissä on tavattoman hyvä ohjaustuntuma vm. 2015-18 eteenpäin.

• Anonyymi

miksi hyvän ohjauksen bemareilla ajetaan tuhoisimmat kolarit?

miksi kitkarenkailla tulee kuolonkolareita vaikka on maailman paras valinta?

saahan sitä kysyä

• Anonyymi

Kitkat on kyllä tilastollisesti turvallisemmat renkaat. On siinä toki se selittävä tekijä, että kitkat ovat keskimäärin älykkäämpien ja vastuullisempien kuskien valinta.

• Anonyymi

>>Olen pitkään miettinyt .....<<

Kannattaisi jättää miettimiset itseäsi viisaammille 🤣😅

• Anonyymi

Muistakee. Ostakaa vain aageen laakeen tuotteita talliin. Kiitos. Taru

• Anonyymi

Kinkkinen keksintö, Toyota on jo paljon parempi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4504
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3635
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2397
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2101
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1994
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1959
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1668
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1487
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1351
    Aihe