One Way Mission on ilmoittanut joutuneensa talouskriisiin

Anonyymi-ap

One Way Missionilla on oma televisiokanava antenniverkossa. Nyt seurakunta ilmoittaa joutuneensa taloudelliseen kriisiin: https://youtu.be/xTdq9cERPyw

OWM oli täysin Tapani Suonnon korvasyyhyynsaarnojen varassa. Nyt hän on siirtymässä eläkkeelle ja uusi nuori vetäjä Teppo Lehtimäki alkanut saarnaamaan synneistä ja parannuksesta, mikä ei ole enää sitä leppoisaa ja lohdullista saarnaa korvasyyhyyn, mitä Suonto harjoitti aiemmin.

Kukaan ei halua kuulla omista synneistä, joten kolehtipussiin ei tule enää samalla tavalla rahaa kuin Suonnon lohtusaarnojen aikana. Vapaissa suunnissa uskonnollinen viihde myy, mutta parannussaarnat eivät.

15

941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juuri parannussaarnathan myyvätkin. Tietenkin sillä edellytyksellä että tarjotaan Jumalan antamaa parannusta, jossa Jumala parantaa ihmisen kelvolliseksi Jumalan valtakuntaan, eikä omaehtoista hurskautta, jossa nähdään malka muiden silmissä, mutta ei rikkaa omassa. Eihän sellainen edes ole parannusta jos muuttuu ihmiseksi, joka alkaa arvostella toisia ja vaatia toisilta asioita mihin ei itsekään pysty.

Jumalan lahjat ovat tietenkin sitten aivan eri asia. Niistä riemu repeää.

• Anonyymi

"Jumala parantaa ihmisen kelvolliseksi Jumalan valtakuntaan, eikä omaehtoista hurskautta"

Juuri tällaista korvasyyhyyn saarnaamista monet seurakunnat harrastavat: itse ei pitäisi muuttua ollenkaan, ei pitäisi alkaa noudattaa lakia jne.

Jumala ei ole sellaista parantanut kelvolliseksi, jos ei tehnyt sellaista mielen muutosta, että käytös on muuttunut. Kuten Jeesus sanoi uskoville, hän ei pelasta niitä, jotka tekevät laittomuutta, ei edes kielillä puhujia, jos he eivät tee parannusta laittomuudesta.

Matt 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi

Tämä ei ollut yllätys hengellisille uskoville.
      Vain ajan kysymys, milloin Jeesuksen ruoska viuhuu ja Hän kaataa bisneskristillisyyden pöydät!

Hyvä!

JK. Lisää vastaavaa on tulossa...

• Anonyymi

One Way on aina elänyt kädestä suuhun.

Eikä toiminta ole loppumassa edelleenkään, mutta toiminnan supistamisesta he ovat kyllä puhuneet, jos kaikkeen eivät rahat riitä. OWhän on erittäin laaja, ollut monessa maassa Suomen lisäksi jos vuositolkulla, tottahan se rahaakin paljon vie. Antennikanavakin varmasti vie oman osansa.

Tuskin lopun aikojen loppuaikoina enää mikään muu kuin eksyttävä maailmankirkko kukoista taloudellisesti ja porskuta eteenpäin. Todellinen Jeesuksen seurakunta taas on silloin maan alla ja köyhiä.

• Anonyymi

Jumala kyllä rankaisee kaikkia muitakin homovihaajia.

• Anonyymi

OneWayn Youtube kanava toimii.
      >> Les Wheeldon - Jumalan rakkauden parantava voima 30 katselukertaa 25.11.2022, 2 tuntia sitten <<

Ei ole ongelma jos antenniverkon kanava lopettaa. Youtube tavoittaa kaikki. Helluntaiseurakuntien UskoTv toimii myös netissä.

• Anonyymi

Saatanan opetuslapsia lampaan vaatteissa

• Anonyymi

Missionin talouskriisi johtuu hyvin pitkälle siitä, että ylin kirstun vartija Seppo Saarinen varastaa itselleen kymmenykset yhdistyksen lahjoitusvaroista, näin hän toimii ainakin Toivon Majatalon asukkaiden kohdalla. Saarinen on Majatalon auktoriteettina joka laskuttaa Alv:n asukkaiden ateriakorvauksista. Yhdistyksen toiminta on alv vapaata mutta Saarinen lisää Alvin ateriakorvauksen päälle ja Teppo Lehtomäki selittää kyseessä olevan osuus asumiskustannuksista. Eli Teppo ja Seppo laskuttavat yli ja littaavat rahat ja hallitus siunaa tapahtumat koska eivät puutu tilanteeseen. Olen itse saanut alv:n sisältäviä laskuja mutta, kun Teppo sanoo niin verokin muuttuu tuloksi.

• Anonyymi

Kun raha loppuu, usko katoaa.

Silloin juuri pitäisi rukoilla eikä selitellä.

Tai sitten toiminta ei perustu siihen, että uskotaan.

• Anonyymi

Uskohan siellä on taustalla mutta meno on vanhan liiton mukaista veren kanssa läträämistä harhaoppia eikä ollenkaan uuden liiton mukaista rakkauden evankeliumia

• Anonyymi

Ei voi kuvitella, että Jeesus, Paavali tai apostolit olisivat ilmoittaneet olevansa talouskriisissä.

• Anonyymi

Yhdistyksen toiminta on Alv vapaata ja siitä huolimatta Toivon Majatalon asukkailta peritään alv omista ateriakorvauksista ja muutenkin harrastetaan ylilaskutusta joten taustalla on rikollinen talouden hoito ja rahat ohjautuu kassan vartian ja ylimmän johdon käsiin. Asiasta on ilmoitettu hallitukselle mutta asiaa peitellään, ettei lahjoitushanat ehdy. Edessä on kuitenkin jossakin vaiheessa taloudellinen kriisi ja sen seurauksena vakavat taloudelliset ongelmat ja hengellinen puolihan on jo suurelta osin harhaopin puolella joten se on moro one way Missionille tässä muodossa. Lahkoontuminen johtaa hajoamiseen mitä ei voi välttää.

• Anonyymi

Meno on vissiin muuttunut Perjantai Kristukselle illoista ja matkalla eksytty harhaan, kun tuli euro tärkeämmäksi.

• Anonyymi

Tapani Suonto on hyvä evankelista, olen hänen kirjojaan ja kirjoituksiaan lukenut paljon. Oli evankelista jo kun Mauno Mattila ei varmaan ollut syntynytkään. Minulle tulee edelleen One Way Missionin raportti lehti, siinä on hyviä kirjoituksia. Mutta on todellakin tainnut tulla One Way Missionissa "leipiintymistä" vuosien aikana missä kaikki avustustoiminta ja seurakuntien perustaminen on tullut pääasiaksi ja mukauduttu maailman menoon. Korona-aikaankin Tapani Suonto vastusti salaliittoteorioita ja uskoi viralliseen totuuteen, mutta salaliittojen kauttahan sitä ilmestyskirjan pedon valtakuntaa nimenomaan rakennetaan. Raamatusta otti kohdan mitä monet käyttävät "älkää sanoko salaliitoksi kaikkea mitä tämä kansa salaliitoksi sanoo". Tämä päti varmaan tuolloin, mutta ei nyt lopunaikana.

• Anonyymi

Talouden osalta kriisit ovat mennyttä aikaa. Tulos oli liki 270 000 plussalla jos huomioidaan edellisen vuoden 3 kympin miinus. Se antaa hyvän vapauden toiminnanjohtajan puhua lentäviä. Siinä on monen päällä kättä pidetty ja syntejä anteeksi annettu. Sitä minä vaan ihmettelen, kuka se antaa oikeuden toiselle syntejä anteeksi antaa? Jos sinua kohtaan on tehty syntiä sinun kuuluukin antaa se anteeksi ja jättää rankaisu hyvin mielin isä Jumalalle joka kaikessa korkeudessaan päätöä mitä anteeksi annetaan ja kenelle. Ei niitä syntejä viikkokouksessa anteeksi anneta. Kun Jumala armahtaa jos hän niin on päättänyt tehdä siinä vaiheessa saadaan synnit anteeksi ja se tapahtuu vain kerran. Armo eii tule kuin kerran, Tepot ja muut saarnamiehet saarnaa viikoittain jopa useammin. Ei kannata laittaa käytyä toisen päälle voit tulla osalliseksi toisen synneistä. Sitä kannattaa välttää varsinkin Armon saaneena. Armoa ei päivitetä se saadaan vain kerran. Tilinpäätös tehdään joka vuosi verotarkastus vielä harvemmin, armo tulee vain kerran

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5104
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4258
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2431
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2234
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1988
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1898
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1577
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1511
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1227
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1154
    Aihe