Vitaepron mainonta lihasten ja nivelten hyvinvoinnista on täyttä roskaa ja valetta

Anonyymi-ap

Jokainen asiaa vähänkin tunteva tietää, että mikä tahansa vitamiinien yhdistelmä nieltynä jakautuu imeytyneiltään osin pitkin kehoa omaten ennen kaikkea vastustuskykyä tukevan vaikutuksen.
Vitaepron mainonnassa esitetyllä lihaksia ja niveliä koskevalla väitteellä ei ole tutkimuksellista vahvistettua tukea.
Väite on valehtelua. Itse en osta sitä enkä suosittele kenenkään muunkaan ostavan.
Käytän itse vitamiineja, jotka esittävät mainonnassaan laillisesti hyväksytyt perustelut ja edut. Oma suosikkini on Kuopion yliopiston D-vitamiinivertailun voittaja ja saman suomalaisen perheyrityksen foolihappo ja "säveltäjä" B12-vitamiini.
Vitamiinini ostan apteekista.

8

232

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuon mainostus on selvää huijausta. Ylihintaista kytkykauppaa.

Jo 70-luvulla syötettiin nautakarjalle saman nimistä valmistetta.

• Anonyymi

Tuotteelle luvataankin vain "edesauttavia" ominaisuuksia. Joku lääkäri aikoinaan ihmetteli, että miten kaikkien kalanrustojen hoitavat ominaisuudet selviytyvät ihmisen vatsalaukun happokylvystä ja sen jälkeen vielä tehoavat edes promillen verran luvatusti.

• Anonyymi

Siinäpä oli tyhmä lääkäri .Sieltä vatsan happokylvystä ne elimistöön tiensä löytävät niin hyvät kuin huonotkin aineet.Vai suonensisäisestikkö tohtori ajatteli, että kaikki pitää nauttia.

• Anonyymi

Ei ole valetta. Aiemmin en päässyt juuri kävelemään lainkaan. Aloin syödä tätä lääkettä ja nyt teen metsurin hommia 12h/pvä.

Hannes.

• Anonyymi

Voi hannes kunhan rahaa tulee niin voi vaikka paskaa mainostaa

• Anonyymi

Seuratkaa terveysohjelmia niin aina sanotaan lisäravinteet on vaarallisia. Vitaepro nostaa verenpainetta ym ym en syö yhtä ainutta lisäravinnetta ihan huuhaata. Rahat menee hukkaan ja terveys reistailee huh huh

• Anonyymi

Hyvin on huijannut.satoja miljoonia tienannut kyseisellä rojulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      28
      5702
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5100
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2924
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2414
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1730
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1579
    Aihe