Noita läppiä on seurattu jo 15v joka toinen vuosi. Nyt kävin taas ultrassa ja nyt lääkäri sanoi, että leikkaus on kohta edessä. Lisäksi selitti mitä muuta pitää tehdä, kun joku on ahdas jne. Seuraava käynti vuoden päästä.
Minulle on tehty ohitusleikkaus 10vuotta sitten. Ylämäessä oikein korkeassa tekee jo tiukkaa mutta muuten pystyn elämään normaali elämää. Iski aika epätoivo ja tässä pitää taas vuosi elää ja miettiä tuleeko leikkaus sitten ensi vuonna.
Olen jo 67 enkä oikeastaan jaksaisi enää leikkausta ja kuntoutusta.
Läppäleikkaus ehkä vuoden päästä
1
281
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä läppä on kyseessä?
Itselläni todettiin 75v ikäisenä aortan läpän fuskaaminen.
Tuon jälkeen on alkanut tuntumaan, että kiusa pahenee.
Varsinkin maastaveto- ja kyykkytreenioen jälkeen koivat ovat täysin tönkköinä eivätkä ne levosta tai palauttavista harjoitteista huolimatta elvy tuon ultrauksenkaan malliin.
Sama koskee myös pienten lihasryhmien kunnollista treeniä. Paitsi kohteissa, niin ne tuntuvat myös jäykkinä reisinä.
Olen nyt 79v enkä toisaalta haluaisi mennä leikkaukseen koska siitä toipuminen merkitsisi pahaa takaiskua fyysiselle kunnolle.
Tavis lekuri, mieskään ei ymmärrä, että tämän ikäinen ukko haluaa hoitaa kuntoaan muutenkin kuin sauvoja ulkoiluttamalla.
On vain huonoja vaihtoehtoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117285Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista655416- 954934
- 524125
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494016- 2223903
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283628- 423345
- 522849
- 422427