heip

vaimoliini

Minä olen hiukan pahoittanut mieleni, kun kaverini arvostelee vihkisormustani. Se on kaunis ja muistoarvokas sormus, jossa ei ole timantteja. Kaverini joka kerta ottaa puheeksi hänen 1000€ maksaneen timanttivihkisormuksensa.

Sain sormuksen mummoltani, joka kuoli viime vuonna. Hän halusi antaa sen minulle, koska se on hänen vihkisormuksensa ja haluaa sen pysyvän suvussa. Kiillotutin ja pienensin sen ja se on oikein kaunis omalla tavallaan.

Olenko siis huonompi morsian kuin kaverini, jos hänellä on liikkeestä ostettu uusi timanttisormus. Miksi hän arvostelee vai onko ilmassa kateutta? Tuntuu vain, että miksi joku sormus on kaverilleni niin tärkeä???
Kertokaa mielipiteitänne. Ja onko jollain muullakin perintösormus vihkisormuksena?

3

630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuollaisesta

Tuntuu aika pinnalliselta ja materialistiselta tuo kaverisi. Itse olen vakaasti sitä mieltä, että se ei kuulu kaverillesi, tai yleensäkään kelleen millainen sormus kelläkin on, pääasia että kantaja on tyytyväinen sormukseen. Mikään hinta ei korvaa sitä että olet ollut onnekas saadessasi mummosi sormuksen. Kanna sitä ylpeästi. Tuntuu että kaverisi on kateellinen, älä välitä hänestä. Et ole millään tavalla "huonompi" morsian kuin kaverisi. Itsekin olisin onnellinen jos minulla olisi vihkisormuksena perintösormus, ottaisin sen paljon mieluummin kuin minkään uuden sormuksen liikkeestä.
      Kaikkea hyvää ja lämmintä kesää!!

• v99
    • morsian05

Ise olin juuri valitsemassa itselleni sormusta ja myyjä esitteli n.2000 euron hintaista sormusta, mutta eihän sitä uskalla edes kantaa kädessä, joten valitsin sormuksen joka oli reilut 500 euroa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6963
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3928
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3310
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2919
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2696
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2186
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe