Aivan selvästi kertoo pahoista Jehovantodistajista ja heidän hallintoelimestään.
2:2. " Minä tiedän, että et voi sietää pahoja ihmisiä.( Jehovan todistajia ja heidän hallintoelintään )Sinä olet koetellut niitä, jotka sanovat itseään apostoleiksi (Jumalan edustajia maanpäällä )vaikka eivät ole, ja olet havainnut heidät VALEHTELIJOIKSI."
2:6. " Siinä teet kuitenkin oikein, että inhoat nikolaiittojen ( lahko ensimmäisellä vuosisadalla, kuin Jehovantodistajat )tekoja, joita minäkin inhoan."
Tähän on sykähdyttävät todisteet. Olet varmaankin samaa mieltä, eikö totta?
Ilm.2 luvun varoitukset.
4
142
Vastaukset
- Anonyymi
Joo. . . .en minäkään voi tuota lahkoa sietää. Pahoja ovat.
- Anonyymi
Erään tutkijan mukaan Jeesustakin epäilemättä ja varmastikin inhottaa Jehovan todistajien valehtelu.
- Anonyymi
Valehtelu kaikissa muodoissaan kielletään Raamatussa.
2:2. " Minä tiedän, että et voi sietää Peräilmaa.( Jehovan todistajia ja heidän hallintoelintään )Sinä olet koetellut Peräilmalla niitä, jotka sanovat itseään apostoleiksi (Jumalan edustajia maanpäällä )vaikka niiku olet havainnut ole eivät ole, ja heidät niiku VALEHTELIJOIKSI."
2:6. " Siinä teet kuitenkin niiku tota oikein, että inhoat suhnuliittojen ( Suolikaasulahko ensimmäisellä vuosisadalla, kuin Jehovantodistajat )tekoja, joita tota niiku minäkin inhoan."
Tähän on sykähdyttävät raamatulliset Peräilmatodisteet. Olet varmaankin umpitollo, eikö totta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224594- 203745
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4072449- 272181
- 342034
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 361809
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191507- 121371