taitaa kebabi ja natsi kuulua erottamattomasti yhteen
kunnon natsin kunnon kebabi
11
263
Vastaukset
- Anonyymi
onnea nimipäivän johdosta kyllikki
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17661996l
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
1986 viimeksi käynyt kebabilla
- Anonyymi
iso doner lasitiskin takaa kysyi salaatteja laitetaanko tätä ja tätä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
iso doner lasitiskin takaa kysyi salaatteja laitetaanko tätä ja tätä
Hintaa en sentään muista, mutta samassa paikassa toimii vastaava liike silloin oli ensimmäinen .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hintaa en sentään muista, mutta samassa paikassa toimii vastaava liike silloin oli ensimmäinen .
Ei ollut ensimmäinen , mutta kaveri asui siinä vieressä.
- Anonyymi
Heil kebab.
- Anonyymi
Oletko kuullut Paavo Väyrysestä? Hän tietää parhaiten mitä Suomi tarvitsee.
- Anonyymi
Omien havaintojeni mukaan aloittajalla on tässä asiassa vinha perä.
- Anonyymi
Eiköhän natsien tehtävänä ole poistaa kebab Euroopasta. Serbeillä oli jo kauan sitten kappale "Remove Kebab".
Asiasta enemmän perillä oleva saattaa arvata, että kebabin poistaminen on jonkin sortin metafora. Kumma kyllä, "Remove Kebab" videoita on aika tavalla poistettu Internetistä.
Itse olen muutaman kerran syönyt kebabia, kun jossain ruokapaikassa ei ole muuta ollut tarjolla. Edellisestä kerrasta on yli vuosi. - Anonyymi
sigma olen täysin samaa mieltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225004- 234083
- 272371
- 342184
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191567- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144