Joskus kun menen nukkumaan tai kun käyn yökusella ja takaisin nukkumaan, niin minua palelee aivan hirveästi. Peitto korviin ja ei kun hirveä tärinä palelemisesta. Sitten kun saan pari tuntia nukuttua ja herään, niin olen kauttaltani hiessä.
Mikä ihmeoire tämä on?
Taustatietoa:
Olen 79 v sinkkumies, makuuhuoneen lämpötila 22 C, kerrostalo joten viilentäminen ei onnistu pattereita säätämällä jos nyt joku sitä ehdottaisi. Diabetes 2 ja kolesteroli hivenen koholla; näihin lääkitys. Verikokeesssa puoli vuotta sitten ei erikoista. Takana 30 v nukkumista Imovanella, ottivat vuosi sitten pois kyselemättä. Melatoniinin vaikutus kyseenalaista. Nukun 3-6 tuntia yössä, tuon pitemmän ajan kahdessa osassa ja useinkin luen välillä pari tuntia kirjaa kun ei vain se uni tule.
Tiettävästi en kuorsaa. Hengityskatkoksista en tiedä kun ei ole ketään toteamassa.
Outo palelu
Anonyymi-ap
0
113
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306