vai oottako eri mieltä? perusteluja mikä aikakausi mielestänne U2 yhtyeen paras aikajaksO?
90-luvun U2 on mun juttu
2
184
Vastaukset
- Anonyymi
1980-1983 on alkuperäinen u2 ja war on u2 klassikko.
1984-1985 u2 nousi stadion bändiksi ja tän aikainen live esiintyminen oli ehkä parasta u2sta. Heillä oli uudet äänentoistolaitteet , kaikki biisit oli hyviä keikka setissä ja bono oli oppinut seisomaan paikallaan lavalla. Harmi että siitä ei ole jäänyt live tallennetta muutakuin dortmundin keikka osaksi ja liveaid esiintyminen.
1987 the joshua tree oli menestys ja u2n myydyin levy mutta mielestäni hiukan tylsä.
1991 actung baby on klassikko jossa ei ole yhtään huonoa kappaletta.
zooropa on puolet kappaleista huonoja ja pop on vain puoliksi onneistunut kokeilu.
pop mart keikka oli erittäin energinen ja onnistunut dvd julkaisu. 1990-luvulla u2 oli vedossa ja möi stadionit täyteen vaikka pop ei mestari teos olekaan.
2000-2020 u2 on tehnyt levyjä jotka sisältää 1-4 kuunneltavaa kappaletta ja loput ovat huonoja tai jopa kelvottomia. Valitettavasti u2 soitti keiloilla 2000-luvulla ja 2010-luvulla uusia kappaleita jotka eivät ole kummosia. u2 go home konsertti oli 5/5 mutta vertico ja 360 astetta kiertyeet eivät ollet niin hyviä kuin pop mart tai u2 go home konsertti.
1990-luvulla keikkasetti sisälti vain hyvä kappaleita poikkeusena dirty day joka oli aika tylsä kappale zooropalta.
Jos voisin mennä ajassa taakse päin niin haluisin nähdä u2n the unforgettable fire kiertueella tai pop mart uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007