Sähkölasku oli melkein 600e. Nyt riitti. Voi vaan kuvitella mitä olisi joulu- saati tammikuulta. Pitkälti toista tonnia. Meikä lähtee Espanjaan ylihuomenna ja tulee jossain vaiheessa helmikuuta pois. Nyt on kaksi kuukautta otettu töistä puolipäivävapaata. Laskin että +- nolla euroa.
Plussaa: Sähkölaskuissa säästää yhteensä noin 2 000e.
... Ruokakuluissa voi säästää yhteensä noin 400e.
Miinusta: Matkat ja majoitus: 600-700e.
.... Palkkatappio noin 1 800e netto
Iso plussa: Hyvät kelit eikä lumitöitä
Espanja kutsuu
5
266
Vastaukset
- Anonyymi
meinaatko sähkön laittaa siksi aikaa poikki.
- Anonyymi
En, kun peruslämpö. Laskin, että energialasku voisi olla sitten 70-80e/kk. Mutta on se aika paljon pienempi kuin se mitä tammikuulle laskin muuten. Laskin, että (toki pakkasista riippuen), että energialasku voisi tammikuussa olla 1 200e-1 400e. Sähköä kuluu paljon ja sopimus on 27senttiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En, kun peruslämpö. Laskin, että energialasku voisi olla sitten 70-80e/kk. Mutta on se aika paljon pienempi kuin se mitä tammikuulle laskin muuten. Laskin, että (toki pakkasista riippuen), että energialasku voisi tammikuussa olla 1 200e-1 400e. Sähköä kuluu paljon ja sopimus on 27senttiä.
Totta kai laskin senkin vaihtoehdon, että alentaisin autotallin lämpötilaa enkä lämmittäisi paljua kertaakaan, mutta vertasin tulevaa laskua täysin siihen kuin, jos eläisi tavalliseen tapaan.
- Anonyymi
Paistelkaa kinkkuja ja nauttikaa petomaisuudesta!Ei lihansyöjillä pitäisi olla valittamista?
- Anonyymi
Mä oon hykerrelly tyytyväisenä, kun kaltaisesi maksavat yli tonnin laskuja tammikuussa. Sä nyt pilaat mun riemun.
Mutta siis, kun mulla on nöyryyttä ja viitseliäisyyttä pitää sähkölaskua kurissa, niin aina on niitä, jotka pitävät kiinni elämänlaadusta maksoi mitä maksoi, niin se aina hymyilyttää. Saan sillä tavalla kurottua tuloeroamme hiukan kiinni, kun toinen saattaa käyttää satasia enemmän sähköön kuin minä.
Sitten on kiva villasukat jalassa miettiä, mihin käyttäisi rahat. Voisi ostaa vaikka metsäteollisuuden osakkeita ja tulevaisuudessa ottaa vielä enemmän sinua paljun lämmittäjä kiinni. Please. Älä lähde Espanjaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1137378Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705901- 955064
- 524335
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494146- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283778- 433644
- 552972
- 422467