Espanja kutsuu

Anonyymi-ap

Sähkölasku oli melkein 600e. Nyt riitti. Voi vaan kuvitella mitä olisi joulu- saati tammikuulta. Pitkälti toista tonnia. Meikä lähtee Espanjaan ylihuomenna ja tulee jossain vaiheessa helmikuuta pois. Nyt on kaksi kuukautta otettu töistä puolipäivävapaata. Laskin että +- nolla euroa.

Plussaa: Sähkölaskuissa säästää yhteensä noin 2 000e.
... Ruokakuluissa voi säästää yhteensä noin 400e.

Miinusta: Matkat ja majoitus: 600-700e.
.... Palkkatappio noin 1 800e netto

Iso plussa: Hyvät kelit eikä lumitöitä

5

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

meinaatko sähkön laittaa siksi aikaa poikki.

• Anonyymi

En, kun peruslämpö. Laskin, että energialasku voisi olla sitten 70-80e/kk. Mutta on se aika paljon pienempi kuin se mitä tammikuulle laskin muuten. Laskin, että (toki pakkasista riippuen), että energialasku voisi tammikuussa olla 1 200e-1 400e. Sähköä kuluu paljon ja sopimus on 27senttiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En, kun peruslämpö. Laskin, että energialasku voisi olla sitten 70-80e/kk. Mutta on se aika paljon pienempi kuin se mitä tammikuulle laskin muuten. Laskin, että (toki pakkasista riippuen), että energialasku voisi tammikuussa olla 1 200e-1 400e. Sähköä kuluu paljon ja sopimus on 27senttiä.

Totta kai laskin senkin vaihtoehdon, että alentaisin autotallin lämpötilaa enkä lämmittäisi paljua kertaakaan, mutta vertasin tulevaa laskua täysin siihen kuin, jos eläisi tavalliseen tapaan.

• Anonyymi

Paistelkaa kinkkuja ja nauttikaa petomaisuudesta!Ei lihansyöjillä pitäisi olla valittamista?

• Anonyymi

Mä oon hykerrelly tyytyväisenä, kun kaltaisesi maksavat yli tonnin laskuja tammikuussa. Sä nyt pilaat mun riemun.

Mutta siis, kun mulla on nöyryyttä ja viitseliäisyyttä pitää sähkölaskua kurissa, niin aina on niitä, jotka pitävät kiinni elämänlaadusta maksoi mitä maksoi, niin se aina hymyilyttää. Saan sillä tavalla kurottua tuloeroamme hiukan kiinni, kun toinen saattaa käyttää satasia enemmän sähköön kuin minä.

Sitten on kiva villasukat jalassa miettiä, mihin käyttäisi rahat. Voisi ostaa vaikka metsäteollisuuden osakkeita ja tulevaisuudessa ottaa vielä enemmän sinua paljun lämmittäjä kiinni. Please. Älä lähde Espanjaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      113
      7378
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      70
      5901
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5064
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4335
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4146
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      223
      3996
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3778
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      43
      3644
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      55