Välit kylmenivät vanhimpaan siskoon, jonka kanssa on paljon ikäeroa. En ole arvostellut miehiä aiemmin kuin ollut tukena, jos ongelmia on ollut ja ihan hyvin tullut heidän kanssaan toimeen.
Syy: Mokasin ja snoin mielipiteeni miehestä, jonka kanssa siskoni alkoi seurustelemaan. Minua pelotti, miten siinä käy ja että mies käyttää siskoani hyväksi. Nyt mies on kääntänyt siskoni minua vastaan. 1. Minua suututti, kun mies sanoi törkeästi eräälle sukulaisellen 2. Mies soitti minulle kännissä kesken ruokatunnilla haukkuen minut. 3. Mies kyttäsi siskoni puhelinta ja lähetti viestejä sukulaiselleni, jolle sanoi törkeästi.
Siskoni halusi yhteistapaamista ja minut järjestelijäksi. Kieltäydyin: En halua näytellä, että kaikki on hyvin.
Siskoni on suht. tyytyväinen elämäänsä. Emme ole tekemisissä, se on fine, mutta en ole enää olkapää, jos tulee ongelmia miehen kanssa. Heillä menee käsittääkseni ok, että voin feidata itseni pois, jos olen ongelma.
Mies on mustis minusta ja olen ollut liian läheinen siskoni kanssa.
Outoa on, että siskoni pitää yhteyttä arkkivihollisensa (toinen sisko) kanssa ja kyselee häneltä, mitä minulla menee.
Välit rikkoontuivat
Anonyymi-ap
1
159
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334143
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542358
- 402309
- 432288
- 162256