Missäs Juupajoella Lauantai-iltana kannattaa käydä naisia katsomassa.
Juupajoen paras menomesta.
18
3338
Vastaukset
- Anonyymi
Koskipupista löytyy
- Anonyymi
Ei oo ollu aikoihin Koskipupia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo ollu aikoihin Koskipupia!
Tiedän kuha heitin. Eikä ole naapuri baariakaan
- Anonyymi
Vanhainkoti
- Anonyymi
Jaa naisia..Jaa täällä Juupajoella
- Anonyymi
Täytyy matkustaa naapuripitäjään.
- Anonyymi
ST-1 Juupajoki sieltä voi bongata jonkun ohikulkumatkalla olevan naisasiakkaan vilaukselta. Sitten voi mennä kotiin ja ajatella häntä yöllä.
- Anonyymi
:D :d
- Anonyymi
Kannattaa ajatella heti kun pääsee kotio, niin ei kerkiä muisto haalistua.
- Anonyymi
Mitä ne mettäperän poijaat ny sitten naisilla tekisivät eihän heillä seiso lainkaan muu kuin järki. Naiset ovat hirveen kuivia nykyään.
- Anonyymi
Jos juupavaarasta löytyis naista :D
- Anonyymi
Juupavaara. Oli ennen uutta omistajaa kiva paikka. Siellä ei naisia oo. Kun ei siellä kukaan käy. Eikä kannata mennä.
Terveisin kylänmies
- Anonyymi
Minä olen käynyt hautuumaalla, jo monta vuotta.
- Anonyymi
Silloin kun ennenwanhaan asuin Juupajoella, niin Juupajoki oli Juupajoki ja Korkeakoski oli Korkeakoski. Nyt Juupajoki on Korkeakoski, enkä millään hanki tottua siihen ajatukseen.
- Anonyymi
hirvimettällä naaraita kaatamassa
- Anonyymi
Ei kannata katsoa ollenkaan vaan pitää silmät visusti kiinni, jos on Juupajoen naisista kysymys. Ei niin pahasti säikähdä.
- Anonyymi
Jättää kaihin hoitamatta niin sillä tuosta pääsee.
- Anonyymi
Kunnon kynämies ei valoa valikoi.krantut jää yksin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213621- 162452
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3782023Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381890- 271631
- 311607
- 321569
- 141217
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671192- 121081