Meidän pojan uusi poikaystävä on 40-vuotias. Siis vanhempi kuin minä.
Mitä tehdä?
Uusi poikaystävä
11
834
Vastaukset
- Anonyymi
Sano pojallesi että muuttaa kotoa pois!
- Anonyymi
synnyttää uusi vauva
- Anonyymi
lyödä ei saa
- Anonyymi
Miksi pitäisi tehdä mitään, jos poika ja hänen poikaystävänsä ovat onnellisia?
- Anonyymi
Kuinka vanha poika on? Jos on vielä alle 20 niin puuttukaa heti asiaan, 40v miehellä ei voi olla mitään hyvää syytä seurustella niin nuoren kanssa
Jos poika on aikuinen, mutta mielestänne silti liian nuori, niin voisitteko vaikka järjestää jonkun tavan tavata kumppani? Kutsua syömään tai jotain. Ja katsoa vierestä näyttääkö suhde terveeltä. Tätä on tietenkin vaikea selvittää ulkopuolelta, mutta joitain hälytysmerkkejä voi ehkä havaita, jos esim vanhempi mies tuntuu käyttävän ikäänsä vetonaulana määräillä tai vähätellä teidän poikaa. Jos kumppani ei suostu tapaamaan teitä vanhempia, niin sanoisin että tämä itsessään on jo hieman hälyttävää. Siinä tapauksessa suosittelisin puhumaan pojallenne asiasta hienovaraisesti- Anonyymi
Jos poika on täysi-ikäinen, vanhemmilla ei ole mitään oikeutta puuttua hänen seurusteluelämäänsä. Niin se nyt vain menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos poika on täysi-ikäinen, vanhemmilla ei ole mitään oikeutta puuttua hänen seurusteluelämäänsä. Niin se nyt vain menee.
eikä mene. Ovi lukkoon. Hyvät naurut kumminkin avauksesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä mene. Ovi lukkoon. Hyvät naurut kumminkin avauksesta
Lässynlässyn. Kasva aikuiseksi. Täysi-ikäiset päättävät itse omasta elämästään, etkä sinä ressukka mahda sille mitään.
- Anonyymi
Poika täytti juuri 17. En tykkää asetelmasta ollenkaan!
- Anonyymi
Poikasi olemassaolon tarkoitus ei ole miellyttää sinua, vaan elää elämänsä itselleen sopivalla tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533462
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253434No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141406Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751015Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007