Täällä tuntuu jollain olevan ihme kintymystä kasseihin kun kokoajan se jää jonkun väliin, millon postilaatikkoon ja millon ritilän väliin. Mistä teitä oikein riittää?
Kassifetissi
20
597
Vastaukset
- Anonyymi
Kyse ei liene fetissistä vaan huonosta onnesta.
- Anonyymi
Itse kutsuisin joka vuotiseksi jouluperinteenä tapahtuvaksi traditioksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse kutsuisin joka vuotiseksi jouluperinteenä tapahtuvaksi traditioksi.
Juhannuksena kokkoa sytytellessä vähän käristellään pallikarvoja.
- Anonyymi
Miten on Keljes jos hilattaisiin sinut noista fetisseistäsi vaikka Ellinpäivän iltatanssien ajaksi lipputankoon?
- Anonyymi
Juuan puistossa monella on kaljakassi fetissi.
- Anonyymi
Soon Keljes niin että nyt on talvi.
- Anonyymi
Joko se taas on talvi
- Anonyymi
Taitaa olla ja kassit jäässä taas.
- Anonyymi
Ei kai talvi vielä ole tullut?
- Anonyymi
Perkele vieläkin näyttää olevan talvi.
- Anonyymi
Tuskaisesti kanki jäykkänä ja ritilä vetää kiveksiä puoleensa kuin myrsky höyhentä.
- Anonyymi
Kastraatio avuksi, niin ei kassit joka paikkaan ole kiinni jäämässä. Kevenee olokin kummasti.
- Anonyymi
Mummo oli lähdössä bussista kun kulttuurikuski löi oven kiinni nenän edessä niin että mummon laukku jäi oven väliin, mummo huusi niin kovaa kuin itse olisi jäänyt väliin; SEIS KASSIT JÄI OVEN VÄLIIN! (Teki mieli vielä huutaa että eihän munat särkyneet) mutta oli senverran tosipaikka etten kehdannut..
- Anonyymi
Lapsi isältään: ”Isi, mihin kondomeja käytetään?”
Isä vastaa: ”Jotta tämmöisiä kysymyksiä ei tulisi.” - Anonyymi
Minulla jäi kassit pielisherkun liukuovien väliin.
- Anonyymi
Sattuiko edes vähän?
- Anonyymi
Voiko kassit olla tissin näköiset?
Jos on tissikassifetissi niin silloin ois kaks kärpästä yhdellä iskulla kiveksiin.- Anonyymi
Mä aina haen että edes jonkinlainen iskua vaikka edes silmän isku kohdistuisi kiveksiin. Kives tuska on tuskista nautinnollisin.
- Anonyymi
Postilaatikon kannen kolahdus luo tiettyä kiihkoa ja mielihyvää.
- Anonyymi
I love Juuka
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396885
- 323888
- 453270
- 342844
- 162652
- 372228
- 162176
- 352063
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482033- 371942