Täällä on keskusteluissa ollut viime aikoina vähän negatiivinen tunnelma, joten jospa nyt kehuttaisiin Juukaa. Mitä hyvää Juuasta ja Juukalaisista tulee mieleen?
Hyvien asioiden Juuka
23
422
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoittavat juukalainen sanan kieliopin vastaisesti isolla alkukirjaimella.
- Anonyymi
Kielipoliisi näkee huonoa, mutta minä näen Juuan huumetilanteen vielä siedettävänä verrattuna esim. Rautavaaraan.
- Anonyymi
Monipuolinen kulttuuri, vaikuttajia ja tekijöitä kylillä monella tasolla.
- Anonyymi
Itse ostin joulu padasta retro henkisen vibraattori vempaimen jolla on miellyttävä hämmentää kiveksiä. Turbo vaihteella joutuu menemään lääkärin puheille.
- Anonyymi
Taas Keles! Joudut nyt jouluksi putkaan!
- Anonyymi
Hyvää Juuassa on että kerran sain lähes pilattua.oli vaan niin tiukka että ei mahtunut kivekset sisään nin jäin puolitiehen sekin homma.
- Anonyymi
Vanhan kansa vinkkinä ei ne kivekset tarvii sinne sisään saada....tai no riippuu vähä minkä sisään? Mulla ei kerran hommat kerenny alkaakaan koska kivekset ei mahtunu muijan luokse sisälle.
- Anonyymi
Pilatsua siis
- Anonyymi
Monille hyvää on kun voi istua Juuan absilla munasillaan ja silti kutsua itseään martaksi.
- Anonyymi
Mikä olisi Juukalainen jälkiruoka? Saisi hyvälle mielelle kun semmoisen tekis silloin tällöin.
- Anonyymi
Sokeri vesi ja seuraksi Juuan absin muna Martat.
- Anonyymi
Yritin päästää Juuan pielisherkun liukuovilla lämpimän pierun mutta ripulit meni housuille. Ei omille housuille vaan takana kävelevän ihmisen. Olin siis itse ilman housuja.
- Anonyymi
Juuassa on maailman demokraattisin johto, kunhan ei vaan katkaise sitä punaista ensin.
- Anonyymi
Kävin pielisherkun yhteyteen avatussa Burger Kingissä ja oli oikein hyvää hampurilaista.
- Anonyymi
Minä taas kävin Juuan pielisherkun Taco Bell ravintolassa. Aika paskaa mut hyvä mieli jäi.
- Anonyymi
Minä taas kävin iltahuikooni ulkogrillillä, vaan punaista näytti.
- Anonyymi
Juuan absin pihalla terveyssiteet näytti punaista.
- Anonyymi
Juualla hyvä sijainti hyvän pikitien varrella.Kelpaa matkustaa vaikka linja-autolla.
- Anonyymi
Luuvitonen pamahtaa sun leukaan ennen kuin kerkeät varpaallakaan hipaista Juuan maaperää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuvitonen pamahtaa sun leukaan ennen kuin kerkeät varpaallakaan hipaista Juuan maaperää.
Onko uutta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko uutta ?
Ei oo
- Anonyymi
Ne vie meiltä mummon!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392020