jos oon rehellinen.. Ensin toki vain olla lähelläsi ja jutella 🥰
Haluaisin sun lakanoihin
59
2677
Vastaukset
- Anonyymi
🙂 joo ei mitään kiirettä ❤
- Anonyymi
Vastaus saattoi olla väärin jos et itse vastannut itsellesi esittämään kysymykseen
- Anonyymi
Sinnekin oot tulossa. Ensiksi voitais tuijottaa ja käy juttelukin. Sitten kosketella ja nukkua.
- Anonyymi
Ja herätä vierekkäin! Se olis ihan parasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja herätä vierekkäin! Se olis ihan parasta.
Ihan parastahsn olisi se kun se yhessä olo siellä vällyjen välissä päättyisi yhteiseen hellään hetkeen siellä vällyjen välissä joku väittää jotain muuta ni uskallan väittää ihan pokkana että valehtelee
- Anonyymi
Minun lakanat! No kai siitä voi keskustella, jos niissä pyörimisestä saa iloa irti.
- Anonyymi
Mun lakanat voi ostaa kirppikseltä. Ne on sie myynnissä psemättöminä.
- Anonyymi
Hienoja ajatuksia, rauhassa hyvä tulee, eikä sänkypuuhiih suinpäin ennenku tietää että tää se on :)
- Anonyymi
Sivusta: aloitushan puhui vain lakanoista. Ne voi postissakin lähettää!
- Anonyymi
Aika karkia mahd avioliittokin voi kaatua jos ei seksi toimi et jot mitenkä se ny si olikaan
- Anonyymi
Niinpä. Ei nuo minun lakanat niin erikoiset ole että niihin haluaisit pyörimään, ne paremminkin pitäis pistää pesukoneeseen pyörimään. Mutta juttelu ois se mistä aloitetaan ja nätisti kädestä pideltåis toisiamme..kerranhan näin jo oomme tehneet, ihana.
- Anonyymi
Kädestä pitäminen se on varmaan enämpi sellainen lasten juttu lapsi kai monasti tuntee olevansa turvassa kun vanhempi pitää kädestä kiinni mu siitä pitää jotkut naisetkin mahdollisestikin siksi että mies joka hänen kanssaan on on naisestaan sen verran ylpeä vähintäänkin että kehtaa pitää tätä kädestä kiinni
- Anonyymi
Muistan kauan sitten kun olin yötä yhden miehen luona. Hänen lakanansa ja koko koti haisi niin ummehtuneelta, että seksihalut hävisivät kun pääsin sisään asuntoon. :/
- Anonyymi
Se haju vaan tunki nenään koko vierailun ajan enkä halunnut muuta kuin päästä äkkiä ulos siitä asunnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se haju vaan tunki nenään koko vierailun ajan enkä halunnut muuta kuin päästä äkkiä ulos siitä asunnosta.
Vanhoissa taloissa on noita hajuja. Ne voi olla ihan märissä seinissä. Asukas ei itse enää haista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhoissa taloissa on noita hajuja. Ne voi olla ihan märissä seinissä. Asukas ei itse enää haista.
Tai sitten asukas haisee ummehtuneelta juopolta 😂
- Anonyymi
Olit kuitenkin yötä hänen luonaan seksiakti jäi mahdollisesti suorittamatta koska hän ei kenties humalastaan johtuen saanut seisomaan
- Anonyymi
Eikö sulla ole omia lakanoita?
Suoli24 miehillä lakanat?
Oikeestikko?
Osaako ne käyttää niitä?
Koska on viimeksi pesty?- Anonyymi
Minulla ainakin.
Ihan oikeesti.
En ole varma.
Pitääkö ne pestäkin? - Anonyymi
Nehän on kaupasa pesty! Eikö se riitä?
Anonyymi kirjoitti:
Nehän on kaupasa pesty! Eikö se riitä?
No en oo moista kuullutkaan, että myyjät pesee koimyrkyt pois..ökötexitki haisee ihan kauheelle.
😂 Nos jos se ny sulle pisaa, niin mulle ei, olenhan aina ollu vastarannan kiiski ja omapäinen tinttapieru.Anonyymi kirjoitti:
Minulla ainakin.
Ihan oikeesti.
En ole varma.
Pitääkö ne pestäkin?Puuvillaa vai satiinia?
- Anonyymi
Pari kolme viikkoa si pussilakanat aluslakana vaihdettu vasta noi viikko si et sai täyden konneelisen ja oli jotai tekemistä hetkeksi kun varttu että pesukone pesee pyykit
- Anonyymi
Tilutukki kirjoitti:
Puuvillaa vai satiinia?
Puuvillasatiini on paras. Toki osa ihan normi kudoksella olevista on myös melko lähellä sitä sileyttä, mutta riippuu paljolti sitten laadusta myös. Polyesterisatiini on sitten heille, jotka haluavat liukua sängystä lattialle.
Anonyymi kirjoitti:
Puuvillasatiini on paras. Toki osa ihan normi kudoksella olevista on myös melko lähellä sitä sileyttä, mutta riippuu paljolti sitten laadusta myös. Polyesterisatiini on sitten heille, jotka haluavat liukua sängystä lattialle.
Kyllä haluan pysyä sängyssä, jos sinne kellahdan. Likumäet saa puolestani pysyä pihalla tai kylpylöissä.
- Anonyymi
Aaaaaaah :Q
- Anonyymi
Si on hyvä ehtiä mies joka haluaa samaa kanssasi
- Anonyymi
Kauankos oot pantannut noinkin tärkeää tiedonkulkua?
- Anonyymi
Tietenkin haluat mun lakanoihin ihanuus 😍... Ehkä sinne vielä päädyt jossain vaiheessa.
- Anonyymi
.. Tai sitten mä tuun sun lakanoihin kunhan hommaat oman asunnon 😉
- Anonyymi
Sun lakanoista oli puhe. Ne on sinun asunnossasi. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun lakanoista oli puhe. Ne on sinun asunnossasi. :)
Ai sulla on vaimo omissa lakanoissasi?
- Anonyymi
Onko Tempur merkin lakanat, tyynyt ja peitot. Muihin EN tule. Muuten näkyy joku slummiuni huih.
- Anonyymi
No et kyllä muutenkaan "tule" minun puhtaisiin lakanoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No et kyllä muutenkaan "tule" minun puhtaisiin lakanoihin.
Toisen lakanat saattaa kutittaa, riippuu pesuaineista ja huuhteluainejäämistä.
Totta, olen suurelle osalle pesuaineista allerginen.
Bioluvilit ja omot ei sovi yhtään.
Mitä edullisempi ja vähemmän väri/ haju aineita käytetty pesuaineisiin, sopii paremmin minun nahalle.- Anonyymi
Hyvä huomio. Miekin vaihdoin jo vuosia sitten kaikki pesuaineet sensitiveiksi, vaikka ei ongelmaa varsinaisesti ollutkaan, kun moni haju alkoi ärsyttämään. Etikka toimii hyvin huuhteluaineena, jos jotain siihen tarvitsee.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä huomio. Miekin vaihdoin jo vuosia sitten kaikki pesuaineet sensitiveiksi, vaikka ei ongelmaa varsinaisesti ollutkaan, kun moni haju alkoi ärsyttämään. Etikka toimii hyvin huuhteluaineena, jos jotain siihen tarvitsee.
Joskus saanut hirveän ihottuman yökyläilyn jälkeen oletettavasti pesuainejäämistä.
Kivaa kynsiä ihonsa rikki, kun kihisee.- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Joskus saanut hirveän ihottuman yökyläilyn jälkeen oletettavasti pesuainejäämistä.
Kivaa kynsiä ihonsa rikki, kun kihisee.Jäämiä taitaa jäädä helpommin, jos tunkee koneen niin täyteen kuin mahdollista. Osassa koneista myös eco-ohjelma tuntuu olevan niin eco, että vettä ei käytetä tarpeeksi paljon huuhteluun.
Anonyymi kirjoitti:
Jäämiä taitaa jäädä helpommin, jos tunkee koneen niin täyteen kuin mahdollista. Osassa koneista myös eco-ohjelma tuntuu olevan niin eco, että vettä ei käytetä tarpeeksi paljon huuhteluun.
Joo ja jos laittaa ihan liikaa pesuainetta. Usein näkee, ettei pyykinpesuainetta annostella oikein, vaan työnnetän aivan liikaa, jolloin se lisähuuhtelukin voi jäädä vielä vajaaksi.
G-LoveR kirjoitti:
Joo ja jos laittaa ihan liikaa pesuainetta. Usein näkee, ettei pyykinpesuainetta annostella oikein, vaan työnnetän aivan liikaa, jolloin se lisähuuhtelukin voi jäädä vielä vajaaksi.
Pesuaineiden annostelu on muissakin pesuaineissa ihan liioittelun puolella monilla. Yhtään puhtaampaa ei tule liioittelemalla pesuainemärää, jää vain jäämiä.
- Anonyymi
Huuhteluaine ei ole ollenkaan tarpeellinen, aiheuttaa vain allergiaa ja turhaa rahanmenoa.
- Anonyymi
Arvasin, sinäkin ihastuit niihin. Oli kalliit 🙂
- Anonyymi
Pellava 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pellava 😍
Pellava hiertää ihoa 🙄👎
- Anonyymi
Mitäpä jos kyseisellä miehellä ei olekkaan edes lakanoita saati edes sitä patjaa lattialla tuo ny on toki tuo yläkerran idiottii se hyvin luultavasti nukkuu jopa vaatteet päällä sitä en ole vielä oivaltanu kuka hänelle pesee pyykit ja ostaa vaatteet jossain hän taitaa käydä syömässä jotain edes kerran päivässä kun on vielä hengissä ehkäpä äiti huolehtii vaikka poika suurella todennäköisyydellä omista valinnoistaan johtuen on mikä on mä en ole vanhempana pitäny velvollisuutenani kuin korkeintaan varoittaa lastani lapsi on oikeutettu itse elämään elämänsä sellaisena kuin haluaa sen elää pilaa sen tai saa sillä si jotain aikaiseksi oma on valintansa vanhempana en sillai voi kuin oman osaamiseni pohjalta tarvittaessa neuvoa ja yrittää auttaa tiukoissa paikoissa
- Anonyymi
Mulla oli nuorena sellainen poikkari, joka silitti vaatteet vasta kun ne oli päällä.
- Anonyymi
Minusta suoraan asiaan vaan ei mitään lähellä oloja ja jutteluita. Munat tiskille.
- Anonyymi
Ootko kaukana ? Onko pannu kuumana ?
- Anonyymi
Rehelliseen aloitukseen rehellinen vastaus. Ei tule tapahtumaan.
- Anonyymi
Tulee
Herra 44, ei käytä lakanoita, kun ei sen lakanoiden välissä tule tapahtumaan.. Ymmärrän kyllä yskäsi, vanhan kansan sanontahan menee näin: yskän saa, kun yksin makaa.
- Anonyymi
Sohva kelpaa hyvin. Nojatuoli hätätilassa.
- Anonyymi
Huoruuden piru kiusaa
Aika monta naista vastas ja ei ne vaimotkaan ilmaisia ole, ne vasta kalliiksi tulee. Puuvillasatiini on kivempi iholle, kuin frotee tai pelkkä puuvilla.
- Anonyymi
minä en sinun, niinkauan kun siellä on muitakin, 😾
- Anonyymi
No onkos sinun luonasi mahdollisesti muita
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164