Haluaisin sun lakanoihin

Anonyymi-ap

jos oon rehellinen.. Ensin toki vain olla lähelläsi ja jutella 🥰

59

2677

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

🙂 joo ei mitään kiirettä ❤

• Anonyymi

Vastaus saattoi olla väärin jos et itse vastannut itsellesi esittämään kysymykseen

• Anonyymi

Sinnekin oot tulossa. Ensiksi voitais tuijottaa ja käy juttelukin. Sitten kosketella ja nukkua.

• Anonyymi

Ja herätä vierekkäin! Se olis ihan parasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja herätä vierekkäin! Se olis ihan parasta.

Ihan parastahsn olisi se kun se yhessä olo siellä vällyjen välissä päättyisi yhteiseen hellään hetkeen siellä vällyjen välissä joku väittää jotain muuta ni uskallan väittää ihan pokkana että valehtelee

• Anonyymi

Minun lakanat! No kai siitä voi keskustella, jos niissä pyörimisestä saa iloa irti.

• Anonyymi

Mun lakanat voi ostaa kirppikseltä. Ne on sie myynnissä psemättöminä.

• Anonyymi

Hienoja ajatuksia, rauhassa hyvä tulee, eikä sänkypuuhiih suinpäin ennenku tietää että tää se on :)

• Anonyymi

Sivusta: aloitushan puhui vain lakanoista. Ne voi postissakin lähettää!

• Anonyymi

Aika karkia mahd avioliittokin voi kaatua jos ei seksi toimi et jot mitenkä se ny si olikaan

• Anonyymi

Niinpä. Ei nuo minun lakanat niin erikoiset ole että niihin haluaisit pyörimään, ne paremminkin pitäis pistää pesukoneeseen pyörimään. Mutta juttelu ois se mistä aloitetaan ja nätisti kädestä pideltåis toisiamme..kerranhan näin jo oomme tehneet, ihana.

• Anonyymi

Kädestä pitäminen se on varmaan enämpi sellainen lasten juttu lapsi kai monasti tuntee olevansa turvassa kun vanhempi pitää kädestä kiinni mu siitä pitää jotkut naisetkin mahdollisestikin siksi että mies joka hänen kanssaan on on naisestaan sen verran ylpeä vähintäänkin että kehtaa pitää tätä kädestä kiinni

• Anonyymi

Muistan kauan sitten kun olin yötä yhden miehen luona. Hänen lakanansa ja koko koti haisi niin ummehtuneelta, että seksihalut hävisivät kun pääsin sisään asuntoon. :/

• Anonyymi

Se haju vaan tunki nenään koko vierailun ajan enkä halunnut muuta kuin päästä äkkiä ulos siitä asunnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se haju vaan tunki nenään koko vierailun ajan enkä halunnut muuta kuin päästä äkkiä ulos siitä asunnosta.

Vanhoissa taloissa on noita hajuja. Ne voi olla ihan märissä seinissä. Asukas ei itse enää haista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhoissa taloissa on noita hajuja. Ne voi olla ihan märissä seinissä. Asukas ei itse enää haista.

Tai sitten asukas haisee ummehtuneelta juopolta 😂

• Anonyymi

Olit kuitenkin yötä hänen luonaan seksiakti jäi mahdollisesti suorittamatta koska hän ei kenties humalastaan johtuen saanut seisomaan

• Anonyymi

Eikö sulla ole omia lakanoita?

• Suoli24 miehillä lakanat?
      Oikeestikko?
      Osaako ne käyttää niitä?
      Koska on viimeksi pesty?

• Anonyymi

Minulla ainakin.
        Ihan oikeesti.
        En ole varma.
        Pitääkö ne pestäkin?

• Anonyymi

Nehän on kaupasa pesty! Eikö se riitä?

• Anonyymi kirjoitti:

Nehän on kaupasa pesty! Eikö se riitä?

No en oo moista kuullutkaan, että myyjät pesee koimyrkyt pois..ökötexitki haisee ihan kauheelle.
        😂 Nos jos se ny sulle pisaa, niin mulle ei, olenhan aina ollu vastarannan kiiski ja omapäinen tinttapieru.

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla ainakin.
        Ihan oikeesti.
        En ole varma.
        Pitääkö ne pestäkin?

Puuvillaa vai satiinia?

• Anonyymi

Pari kolme viikkoa si pussilakanat aluslakana vaihdettu vasta noi viikko si et sai täyden konneelisen ja oli jotai tekemistä hetkeksi kun varttu että pesukone pesee pyykit

• Anonyymi
        Tilutukki kirjoitti:

Puuvillaa vai satiinia?

Puuvillasatiini on paras. Toki osa ihan normi kudoksella olevista on myös melko lähellä sitä sileyttä, mutta riippuu paljolti sitten laadusta myös. Polyesterisatiini on sitten heille, jotka haluavat liukua sängystä lattialle.

• Anonyymi kirjoitti:

Puuvillasatiini on paras. Toki osa ihan normi kudoksella olevista on myös melko lähellä sitä sileyttä, mutta riippuu paljolti sitten laadusta myös. Polyesterisatiini on sitten heille, jotka haluavat liukua sängystä lattialle.

Kyllä haluan pysyä sängyssä, jos sinne kellahdan. Likumäet saa puolestani pysyä pihalla tai kylpylöissä.

• Anonyymi

Aaaaaaah :Q

• Anonyymi

Si on hyvä ehtiä mies joka haluaa samaa kanssasi

• Anonyymi

Kauankos oot pantannut noinkin tärkeää tiedonkulkua?

• Anonyymi

Tietenkin haluat mun lakanoihin ihanuus 😍... Ehkä sinne vielä päädyt jossain vaiheessa.

• Anonyymi

.. Tai sitten mä tuun sun lakanoihin kunhan hommaat oman asunnon 😉

• Anonyymi

Sun lakanoista oli puhe. Ne on sinun asunnossasi. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun lakanoista oli puhe. Ne on sinun asunnossasi. :)

Ai sulla on vaimo omissa lakanoissasi?

• Anonyymi

Onko Tempur merkin lakanat, tyynyt ja peitot. Muihin EN tule. Muuten näkyy joku slummiuni huih.

• Anonyymi

No et kyllä muutenkaan "tule" minun puhtaisiin lakanoihin.

• Anonyymi

• Toisen lakanat saattaa kutittaa, riippuu pesuaineista ja huuhteluainejäämistä.

• Totta, olen suurelle osalle pesuaineista allerginen.
        Bioluvilit ja omot ei sovi yhtään.
        Mitä edullisempi ja vähemmän väri/ haju aineita käytetty pesuaineisiin, sopii paremmin minun nahalle.

• Anonyymi

Hyvä huomio. Miekin vaihdoin jo vuosia sitten kaikki pesuaineet sensitiveiksi, vaikka ei ongelmaa varsinaisesti ollutkaan, kun moni haju alkoi ärsyttämään. Etikka toimii hyvin huuhteluaineena, jos jotain siihen tarvitsee.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä huomio. Miekin vaihdoin jo vuosia sitten kaikki pesuaineet sensitiveiksi, vaikka ei ongelmaa varsinaisesti ollutkaan, kun moni haju alkoi ärsyttämään. Etikka toimii hyvin huuhteluaineena, jos jotain siihen tarvitsee.

Joskus saanut hirveän ihottuman yökyläilyn jälkeen oletettavasti pesuainejäämistä.

Kivaa kynsiä ihonsa rikki, kun kihisee.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Joskus saanut hirveän ihottuman yökyläilyn jälkeen oletettavasti pesuainejäämistä.

Kivaa kynsiä ihonsa rikki, kun kihisee.

Jäämiä taitaa jäädä helpommin, jos tunkee koneen niin täyteen kuin mahdollista. Osassa koneista myös eco-ohjelma tuntuu olevan niin eco, että vettä ei käytetä tarpeeksi paljon huuhteluun.

• Anonyymi kirjoitti:

Jäämiä taitaa jäädä helpommin, jos tunkee koneen niin täyteen kuin mahdollista. Osassa koneista myös eco-ohjelma tuntuu olevan niin eco, että vettä ei käytetä tarpeeksi paljon huuhteluun.

Joo ja jos laittaa ihan liikaa pesuainetta. Usein näkee, ettei pyykinpesuainetta annostella oikein, vaan työnnetän aivan liikaa, jolloin se lisähuuhtelukin voi jäädä vielä vajaaksi.

• G-LoveR kirjoitti:

Joo ja jos laittaa ihan liikaa pesuainetta. Usein näkee, ettei pyykinpesuainetta annostella oikein, vaan työnnetän aivan liikaa, jolloin se lisähuuhtelukin voi jäädä vielä vajaaksi.

Pesuaineiden annostelu on muissakin pesuaineissa ihan liioittelun puolella monilla. Yhtään puhtaampaa ei tule liioittelemalla pesuainemärää, jää vain jäämiä.

• Anonyymi

Huuhteluaine ei ole ollenkaan tarpeellinen, aiheuttaa vain allergiaa ja turhaa rahanmenoa.

• Anonyymi

Arvasin, sinäkin ihastuit niihin. Oli kalliit 🙂

• Anonyymi

Pellava 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pellava 😍

Pellava hiertää ihoa 🙄👎

• Anonyymi

Mitäpä jos kyseisellä miehellä ei olekkaan edes lakanoita saati edes sitä patjaa lattialla tuo ny on toki tuo yläkerran idiottii se hyvin luultavasti nukkuu jopa vaatteet päällä sitä en ole vielä oivaltanu kuka hänelle pesee pyykit ja ostaa vaatteet jossain hän taitaa käydä syömässä jotain edes kerran päivässä kun on vielä hengissä ehkäpä äiti huolehtii vaikka poika suurella todennäköisyydellä omista valinnoistaan johtuen on mikä on mä en ole vanhempana pitäny velvollisuutenani kuin korkeintaan varoittaa lastani lapsi on oikeutettu itse elämään elämänsä sellaisena kuin haluaa sen elää pilaa sen tai saa sillä si jotain aikaiseksi oma on valintansa vanhempana en sillai voi kuin oman osaamiseni pohjalta tarvittaessa neuvoa ja yrittää auttaa tiukoissa paikoissa

• Anonyymi

Mulla oli nuorena sellainen poikkari, joka silitti vaatteet vasta kun ne oli päällä.

• Anonyymi

Minusta suoraan asiaan vaan ei mitään lähellä oloja ja jutteluita. Munat tiskille.

• Anonyymi

Ootko kaukana ? Onko pannu kuumana ?

• Anonyymi

Rehelliseen aloitukseen rehellinen vastaus. Ei tule tapahtumaan.

• Anonyymi

Tulee

• Herra 44, ei käytä lakanoita, kun ei sen lakanoiden välissä tule tapahtumaan.. Ymmärrän kyllä yskäsi, vanhan kansan sanontahan menee näin: yskän saa, kun yksin makaa.

• Anonyymi

Sohva kelpaa hyvin. Nojatuoli hätätilassa.

• Anonyymi

Huoruuden piru kiusaa

• Aika monta naista vastas ja ei ne vaimotkaan ilmaisia ole, ne vasta kalliiksi tulee. Puuvillasatiini on kivempi iholle, kuin frotee tai pelkkä puuvilla.

• Anonyymi

minä en sinun, niinkauan kun siellä on muitakin, 😾

• Anonyymi

No onkos sinun luonasi mahdollisesti muita

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7360
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3634
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      374
      2019
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1489
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe