Kulta? Rakas? Elämäni.
Rakas, oletko minun?
30
864
Vastaukset
- Anonyymi
No en kyl.
- Anonyymi
😅😅😅😅
- Anonyymi
Mies kaivattu(ni) onn kulta rakas elämäni mies josta en luovu tai ajatuksesta ainakaan ❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Hmm, aina tulee uusia, joskus vähän liikaakin miehet sählää, aina totean uudelleen jo riittää, joskus vaan pitää luovuttaa.
- Anonyymi
Tarkoittaako noi sydämet nimeä 5 kirjainta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaako noi sydämet nimeä 5 kirjainta?
Kyllä näin sivusta laskettuna
- Anonyymi
Kovasti riippuu siitä kuka on -ap 🤔
- Anonyymi
Joo, o ❤️
Ei ota tuulta siipien alle.
- Anonyymi
Vielä täällä
- Anonyymi
Olen olen tietenkin! ❤️
- Anonyymi
Olen sinun jos olet nainen :)
- Anonyymi
Tuskinpa kukaan nainen haluaa miestä joka pitää naista alempiarvoisena.
- Anonyymi
Niimpä jep en minä ainakaan haluaisi sellaista miestä
- Anonyymi
Silti monikin nainen on sellaisen miehen kanssa hmm... mikä on se mitä nainen naiset todella kaipaavat
- Anonyymi
Tilutukki kirjoitti:
Olen heittänyt ja tulen jatkossakin heittämään sellaiset miehet luiskaan.
Oletko sinäkin aloittanut cross-dressing harrastuksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti monikin nainen on sellaisen miehen kanssa hmm... mikä on se mitä nainen naiset todella kaipaavat
Eihän sen miehen kanssa tarvitse olla. Geenejä voi silti jatkaa.
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinäkin aloittanut cross-dressing harrastuksen?
Moon aina käyttäny housuja.
- Anonyymi
Niin, siinä voi sitten miettiä, että mikä tässä oikein meni pieleen
- Anonyymi
Kaipa tuolta joku sun rakkaaksi ilmoittautuu
- Anonyymi
Hänen , miehen kanssa olisin valmis kokeilemaan. En voi vastata, ennen kuin tiedän mitä kuoren alla on.
- Anonyymi
Olisi aika ahdistavaa olla jonkun Koko Elämä.
- Anonyymi
Niin, ihmistä ei voi omistaa.
- Anonyymi
Kaunis viesti
- Anonyymi
En näköjään ole, kun sua ei mun elämässäni juuri näy.
- Anonyymi
Joskus... olin
- Anonyymi
Olin yhedelle miehelle koko elämä mut nyt oon onnellisesti vapaa
Ja haluan pysyä ja pitää vapauteni…..
N>M
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164