ja tässä jotain upeeta ja taitavaa joka tavalla.
https://youtu.be/S_xH7noaqTA
Täältä tulee kipu
15
333
Vastaukset
- Anonyymi
Rakastelen musiikin kanssa. Mielihyväntunne.
- Anonyymi
Heräsin tänään suklaakarkki sulaneena pakaran alla. Heitin sen lattialle. Aion vielä syödä sen koska se pysy paperissa.
- Anonyymi
Luulin että olin pitänyt huolen että jokainen on syöty. Ei ollu.
- Anonyymi
Onanoit siis yksin 👏
- Anonyymi
Turkiksi
https://youtu.be/Mc2-YM9Bhu4 - Anonyymi
Joskus, se tuntuu hyvältä miten syvälle tunteisiin pääsen, omiin. Taito mikä olis hyödyllinen kaikille osata.
- Anonyymi
Kipu, onneksi et enää ole toverini, mutta kiitän että joskus olit. Ilman sinua olisin päässyt liian helpolla.
- Anonyymi
Tarpeeks kun sattuu ni siihenkin tottuu lopulta ei enään mikään satuta vaikka mitä tekis
- Anonyymi
Nyt se yks toinen intohimo, hyvää yötä.
- Anonyymi
Lupasin sulle yks joskus että jos oot mun, näytän sulle joka päivä kuinka paljon rakastan sua.
- Anonyymi
En tuhlais enää päivääkään siihen etten näyttäis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lupasin sulle yks joskus että jos oot mun, näytän sulle joka päivä kuinka paljon rakastan sua.
Mahtoi olla tyhjä lupaus itse mä olisin mieluimmi sinuna lähteny ajattelemaan asiaa niin että kuinka saada toinen rakastumaan joka aamu uudestaan ilman sitä muistinmenetystäkin jos joku on nähny elokuvan aina ekakerta tietänee mitä tarkoitan
- Anonyymi
No jaa tuosta voidaan olla montaa mieltä
- Anonyymi
En minäkään tuota kuunnellut. Ei ole nappeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225294- 254478
- 282591
- 342274
- 372018
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101204