Kyseisellä ukolla hirmuinen tarve ensin kertoa että miten on miljonääri milloin milläkin keinoilla eri medioissa ja sitten kertoi julkisesti että etsii naista joka synnyttäisi hänelle miljoonat perivän lapsen. Todellisuudessa taisi vain haluta piparia kaikenmaailman onnenonkijoilta, eihän kukaan miljonääri oikeasti etsi tuollalailla perillisen synnyttäjää itselleen, tuolla keinolla kun saa ympärilleen juurikin vain kaikanlaisia lokkeja ja kullankaivajia. Minun veikkaus on että Henry teki tuon ihan tietoisesta ja hyväksikäytti hyväuskoisia onnenonkijoita, koeajoi niitä naisia mukamas äitiehdokkaina jonka jälkeen bye bye.
Henry Aflecht vedätti onnenonkijoita?
19
1666
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla samaa. Kerron aina että hevostytöksi pääsee jos on hyvä.
- Anonyymi
Voi että jos tuon miehen sais pulloon niin ah ah. Miten ei ole löytänyt naista elämään. Onnenonkijoita liikaa. Samoin minä liikaa onnenonkijoita ekaks kysyvät tilin saldon siihen loppuu romanssi. Voi että kun saisin henryn niin söisin elävältä ja nauttisin ihania haaveita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi että jos tuon miehen sais pulloon niin ah ah. Miten ei ole löytänyt naista elämään. Onnenonkijoita liikaa. Samoin minä liikaa onnenonkijoita ekaks kysyvät tilin saldon siihen loppuu romanssi. Voi että kun saisin henryn niin söisin elävältä ja nauttisin ihania haaveita.
Jos henry kävelisi vastaan niin kyllä menis jalat alta. On niin minun mieleen toi mies mietin vaan mitä kaikkea tekisin henrylle. Ah aha ah
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos henry kävelisi vastaan niin kyllä menis jalat alta. On niin minun mieleen toi mies mietin vaan mitä kaikkea tekisin henrylle. Ah aha ah
Mistä tollasen vois löytää. Minäkin olen yksinäinen ja varakas mutta yksinäinen ei raha tuo onnea.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17681990p
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Nyt Henry tilittää Seiskassa että:"Tuttuun tapaansa Henkka yllättää haaveilemallla muutosta Mäntsälän taakse Suomeen ja paluusta normiarkeen. Hän sanoo suoraan, ettei miljoonavarallisuus tuo hohtoa elämään." Jos siltä tuntuu ja on reilu äijä niin ei muuta kuin lahjoittaa rahat hyväntekeväisyyteen ja muuttaa Mänsälän kulmille, ei tuo pitäisi niin vaikeaa olla vai onko tuo taas vaan sananhelinää ja irtopisteiden keräilyä Henryltä. Nyt se nähdään onko kundilla munaa tekoihin vai onko nuo pelkkää sympatian keräilyä.
- Anonyymi
Julkisuutta tämä pipipää kalastelee. Jotenkin säälittävän oloinen kaveri, joku luulee itsestään liikoja. Eihän tämä ole edes tienannut itse rahojaan kuulema.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Julkisuutta tämä pipipää kalastelee. Jotenkin säälittävän oloinen kaveri, joku luulee itsestään liikoja. Eihän tämä ole edes tienannut itse rahojaan kuulema.
Ihan sama onko tienannut rahansa itse vai ei, mutta rahoilla leveilemällä se yrittää saada naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas tämmönen "kuulemma" kommentti täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama onko tienannut rahansa itse vai ei, mutta rahoilla leveilemällä se yrittää saada naista.
Viitisensataa ilmoittautui Henkalle, joten puheet yrittämisestä on vähättelyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viitisensataa ilmoittautui Henkalle, joten puheet yrittämisestä on vähättelyä.
Vedätys siis toimi hyvin koska Suomi on pullollaan tyhmiä naisia jotka luulee saavansa miljoonaomaisuuden kun antaa "miljonäärille".
- Anonyymi
Saisko lisätietoa tästä ihmisestä mitä se on tehnyt? Voi laittaa sähköpostia jos ei tänne halua omalla nimellä kertoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisko lisätietoa tästä ihmisestä mitä se on tehnyt? Voi laittaa sähköpostia jos ei tänne halua omalla nimellä kertoa?
Mikä sun sähköposti on?
- Anonyymi
Onko jeti miljonääri sitten kumminkin
- Anonyymi
Millä autolla Jeti kurvailee nykyään vai onko vouti vienyt autot?
- Anonyymi
Viisas mies .
- Anonyymi
Henry on komee mies,ottaisin jos saisin.
- Anonyymi
Voi reppana, ei voi muuta sanoa.
- Anonyymi
Hyvä tyyppi tämä Henry
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477735
- 334283
- 573765
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642518
- 582469
- 402349
- 162306