Ikinä. Ajamme sinut hulluuden partaalle ja kaikki mitä olet tehnyt vuosien aikana tulee sinulle tuplana
Ymmärrät varmaan että me emme lopeta
46
73
Vastaukset
- Anonyymi
Pedarit kaakkoon ahi!
- Anonyymi
Ahi ahi ahi!
- Anonyymi
Pseudomaailmaa on helppo horjuttaa
- Anonyymi
naama-velli
- Anonyymi
Miltä tuntuu pedo? Kun olet silmien alla, kaikki mitä teet ja olet tehnyt?
- Anonyymi
Vetää viinaa omassa luukussaan, siltä kai se tuntuu pedon elämässä
Ei kiinnosta mitä kuvittelette saavanne aikaan. Pedo leima heilahtaa otsaan ihan mitättömästä.
- Anonyymi
Prinssi tulee VPN:llä selittämään että hän ei ainakaan.
Anonyymi kirjoitti:
Prinssi tulee VPN:llä selittämään että hän ei ainakaan.
En tarvitse sellaista. Minusta täällä varmaan jauhatte paskaa.
- Anonyymi
Ei se nyt ihan niin taida mennä.
- Anonyymi
Tämä on hämy hahmo. Rikolliset monesti käyttävät tälläisia.
Anonyymi kirjoitti:
No nyt on harhaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä. Sen takia palstaankin on tulossa muutoksia, joudut tekemään töitä että saat kiusattua ihmisiä. Se loppuu nyt.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
No nyt on harhaista.
Haluatko nähdä kuinka harhaista?
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä. Sen takia palstaankin on tulossa muutoksia, joudut tekemään töitä että saat kiusattua ihmisiä. Se loppuu nyt.
Miten olen kiusannut ihmisiä? Kerropa se. Olen vain laittanut ihastukselleni hyviä huomenia yms. Ja te käytte kimppuuni.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Miten olen kiusannut ihmisiä? Kerropa se. Olen vain laittanut ihastukselleni hyviä huomenia yms. Ja te käytte kimppuuni.
Sinulle on puhuttu eri ihmisten taholta vuosia. Olet jäänyt kiinni. Nyt vaan odottelet koputusta oveen miesnainen.
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle on puhuttu eri ihmisten taholta vuosia. Olet jäänyt kiinni. Nyt vaan odottelet koputusta oveen miesnainen.
Voi lol. Siitä vaan koputtelemaan jonkun ovelle. Minä se en ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lespo on
- Anonyymi
En usko. Ei sellainen syyte, epäily, ihan tuulesta tule.
Kukaan tavis ei edes funtsaa tuollaista. Ensimmäisenä mieleen hlön tavattua ei tuli spontaanisti mieleen pedo-merkit.
- Anonyymi
Hymyn voi saada joskus takaisin.
- Anonyymi
Se tulee olemaan leveämpi kuin äitisi....
- Anonyymi
Olette, aina hymyn arvoisia, jotenkin ei vain jaksa hymyillä, kun väsyttää joka päivä, mutta, kyllä ne päivät näin nukkuessa ja levätessä, menee, ja, vuodet vierivät ja kuluvat, ja, 10 vuodessa jo, teknologia on sairauteni, suhteen paljon paremmassa kunnossa, mutta, mitään ei tapahdu hetkessä, vaan, asiat vaativat monta, monta, vuotta, kuten Suomenkin korjaaminen, ja, Saada Viimeinkin Omaksi Rakkaaksi Suomeksi, 😇😇 N
- Anonyymi
Olet varmaan opetellut tuon kirjoitustyylin. Ei auta enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmaan opetellut tuon kirjoitustyylin. Ei auta enää.
Skitsofreenikko, tottakai on. Hän haluaa näyttää itsensä hullumpana mitä on.
- Anonyymi
Tästähän niitä voikin napsia
- Anonyymi
Game kover https://youtu.be/NfvqVxoJIaE
- Anonyymi
Kuka näin ilkeitä kirjoittaa ja kenelle?
- Anonyymi
Puskapapparainen alkaa vetämään
- Anonyymi
olet tärkeä, kuten, kaikki, muutkin, älä jätä, olet tärkeä,
maailma, on, vain tällainen,
erittäin suunnaton rakennus, projekti,
ja, ei ole olemassa helppoja, keinoja tai reittejä, todellakaan,
joten, älä jätä,
ja, jos, jätät,
olet, sydämessäni aina,
- Anonyymi
Eikä tarvitse hirveesti tehdä
- Anonyymi
Pelottaa
- Anonyymi
Onks sul kaikki hyvin?
- Anonyymi
Mielisairas
- Anonyymi
Joo ei Ap:n jutut ihan selväjärkisen kirjoituksista vaikuta.
- Anonyymi
Matt: 2:17-18
Kuka seitsenkymmen, kuka satakertaisesti 🪔 Ketä "te" sitten olette? Eli jos oon tehnyt vuosien aikana paljon palkkatöitä, niin tulen tekemään jatkossa tuplaten palkkatöitä, enkä jääkkään työttämäksi?
- Anonyymi
Hammersteineille päivää.
- Anonyymi
Ymmärrys on kyllä laajempi heille jotka ymmärtävätkin. Voihan olla 1000 - kertainenkin.
- Anonyymi
Runkut
- Anonyymi
Tuplarunkut
- Anonyymi
Runkuilla mennään
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121