Muutetaanko nainen homeiseen ja sähköttömään mummomökkiin.

Anonyymi-ap

Jonnekin korpeen ja eletään siellä köyhänä mutta onnellisena loppuelämä? Niin muutkin tekee lehtijuttujen mukaan.

37

59

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei nyt pysty, home allergia ja mun mummon "mökistä" on lattiakin poistettu. Naakat lentelee katon läpi yläkertaan.. mitä onnellisuutta se korpielämä tois?

• Anonyymi

Sopii mutta mulla on vähän säästöjä ja haluan niillä kunnon aurinkosähköt ja aggregaatin sekä siistin kuivikekäymälän. Sähköyhtiöstä vapautuminen olisi helpotus. Vuosia jo ärsyttänyt miten niillä kuukausimaksuilla rahastetaan. Kuukausimaksu on pilvissä vaikka käyttö olisi melkein nollassa.

• Anonyymi

Ei kiitos. Mä asun mielummin kotonani.

• Voisin muuttaa sellaiseen. Keskelle metsää.

• Anonyymi

Minulle sopiva muuten, mutta järvenrannalla ja homekin se vielä puuttuu.

• Anonyymi

Minä en siitä homeesta niin välitä, mökkejä löytyy kyllä ilman homettakin. Pieni mökki, metreittäin vain lunta...

• Anonyymi

Ei ole kun on paikalla ja tekee lumityöt sitä mukaa kun sitä tulee (sivusta)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kun on paikalla ja tekee lumityöt sitä mukaa kun sitä tulee (sivusta)

Pysyykö sulla kola kädessä? Tällä tytöllä pysyy kyllä ja lapio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pysyykö sulla kola kädessä? Tällä tytöllä pysyy kyllä ja lapio.

Olen nainen ja teen itse lumityöt nykyisinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen ja teen itse lumityöt nykyisinkin.

Sama, hyvä me tytöt! Nykyajannaiben pystyy ihan kaikkeen, ilman miestäkin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*nykyajan nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähes noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ainakaan saa torttuun oikeanlaista kuorrutusta ilman miestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saahan sitä urbaanilädyt itseään vapaasti kehua. Tulisitpa meille maalle ja alettaisiin ihan oikeasti kuntoa mittelöimään. Minä teen miesten ja naistentyötkin, mutta olisi se helpotus ja muutenkin ilonaihe se kauniimpikin sukupuoli minunkin huushollissa. Ne työt vain niin vuosisatojen kuluessa muotoutuneet, että nainen on vastuussa taloustöistä ja mies näistä ryskyhommista. Ihan ilolla niitä yhdessäkin tekisin ja mikä sen mukavampaa kuin yhteispeli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saahan sitä urbaanilädyt itseään vapaasti kehua. Tulisitpa meille maalle ja alettaisiin ihan oikeasti kuntoa mittelöimään. Minä teen miesten ja naistentyötkin, mutta olisi se helpotus ja muutenkin ilonaihe se kauniimpikin sukupuoli minunkin huushollissa. Ne työt vain niin vuosisatojen kuluessa muotoutuneet, että nainen on vastuussa taloustöistä ja mies näistä ryskyhommista. Ihan ilolla niitä yhdessäkin tekisin ja mikä sen mukavampaa kuin yhteispeli.

Eipä sitä unelmoijista oikeaan elämään ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Interesting😂 Missähän sfääreissä tämä miehen trollikeskustelu kulkee tänään? Oli siinä mukana joku ulkopuolinen jupisemassa tai ei, samalta massalta näyttää. Pitäisi viestiä jostain jos omat kommentit alkaa vaikuttaa ns ätmähtäneeltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ainakaan saa torttuun oikeanlaista kuorrutusta ilman miestä?

Touchè

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oikea elämä on jo ihan toinen juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Interesting😂 Missähän sfääreissä tämä miehen trollikeskustelu kulkee tänään? Oli siinä mukana joku ulkopuolinen jupisemassa tai ei, samalta massalta näyttää. Pitäisi viestiä jostain jos omat kommentit alkaa vaikuttaa ns ätmähtäneeltä

Ei tämä mitään trollausta ole, kuin sinun. jossakin rivi tai kerrostalossa asut. Mukava varmaan jos naapurit seinän takana jyskää. Jotkut tosiaankin kadehtii vaikka rivitalossa asuu. Minä voin iltaisin kuunnella musiikkia ihan täydellä teholla, kun naapuriin matkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin äthmääntyneeltä vaikuttaa kommenttisi jos sinulla ei mitään muuta ikävöinnin kohdetta.

• Anonyymi

tuommosia ei vihreitä -naisia on vaikea löytää jotka pärjää vähän vaatimattomamminkin

• Anonyymi

No ihan varmasti löytyy. Mutta ei sellasta miestä joka sitä kestäis😅😁💋 t justiina😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ihan varmasti löytyy. Mutta ei sellasta miestä joka sitä kestäis😅😁💋 t justiina😘

Eikä nämä vihreät neitsykäiset tiedä mitään arkisesta kovasta, mutta mukavasta elämästä. Villapaita päällä sitä maailmaa parannetaan, muta ihan toista on tämä korvenelämä. Minulle ihan parasta, mutta teille varmaan epämukavaa.

• Anonyymi

Oliks tää se kaveri joka vie pyykkinsä kaupunkiin tyttöystävälle pestäväks?

• Anonyymi

Puoliautomaatilla voi pyykit pestä mökilläkin vaikkei ole vesijohtoja.

• Anonyymi

Pitää olla ulkohuussi ja vesi kannetaan kaivosta. Vaatteiden pitää alkaa tuoksumaan ummehtuneelta.

• Anonyymi

En usko tuollaisiin satuihin ja oma mökki on jo. Joku lusmu sinne hengaamaan? Ei kiitos.

• Anonyymi

En tiedä onko miehistä enää nykyään tuohon…🫢

• Anonyymi

Etpä ole sittenkään vielä miehiä kohdannut.

• Anonyymi

Ei muuteta, ei todellakaan muuteta nussimises takia.

• Anonyymi

Määrittele nussimises?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Määrittele nussimises?

Seksuaalinen kanssakäyminen?

• Anonyymi

Ei tarvi turhaan hakea töitäkään kun perähikiältä niitä ei löydy 😅

• Anonyymi

Homeiseen et mua saa, mutta jos ilman sitä joku korsu löytyy, niin 🤔.

• Anonyymi

Ei ne korsutkaan välttämättä homeisia ole. Kosteudenpoisto vähän ongelma, mutta minulla jo satavuottavanhassa kellarissa höyryputki ulos.

• Anonyymi

Ette tule! En minä kaikenlaisia kutaleita nurkkiini huoli!

• Anonyymi

Eikö se teltta sillanalla käy?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4923
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      661
      4109
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2291
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2057
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1858
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1696
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1441
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1208
    9. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94
      1134
    10. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      87